Logitech G15 game toetsenbord toetsen probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElmigoMG

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Hallo iedereen

Ik heb een vraagje. Ik zit met een probleem met mijn Logitech G15 game toetsenbord. Er zijn een aantal dingen die niet werken. Met een normaal toetsenbord kon ik 3 pijltjestoetsen tegelijk indrukken. Met dit toetsenbord maar twee. Waarom ik dit nodig heb? Voor een spel. Trackmania. Daar naast werkt het Windows vlag toetsje ook niet. Beide werken niet. Met mijn oude computer had ik daar ook problemen mee, maar toen ineens deed ie het weer. Nu werkt hij weer niet, en ik heb al het mogelijke geprobeert wat ik kon bedenken, maar hij doet het nogsteeds niet. Tegenwoordig moet ik steeds CTRL + ALT + DEL indrukken om een spel of programma onderin de balk te zetten. Vervolgens moet ik het taakbeheer venster wegklikken. Voorheen ging dat makkelijker: Met één druk op de Windows-vlag knop. En wat de 3-pijltjestoetsen-tegelijk betreft, ik heb dit nodig om in Trackmania te kunnen driften, om snellerre tijden te halen. Helaas kan ik zelfs nooit leren driften in dat spel, omdat ik maar twee toetsen tegelijk in kan drukken.

Windows vlag probleem: Opgelost
Drie pijltjestoetsen probleem: Nog actief

Heeft iemand een oplossing voor mij?
Ik hoor elke denkbare oplossing graag!

Elmigo

Laatst bewerkt:
in je logitech software (setpoint volgens mij) kan je dat windows vlagetje uitschakelen en dus ook weer inschakelen. kijk daar eens:)

optie : "windows start toets uitschakelen(alleen aanbevolen voor gamers)"

Laatst bewerkt:
tip: haal de nieuwe drivers van de site van logitech

voor de windows toets, je moet het 'schuifje linksboven naar rechts zetten. Dan werkt de windows toets als het goed is weer wel.. :thumb:

Op de G15 zit een schuif om de Windows toets uit te schakelen. Echter zie ik die niet op de nieuwere versie.
attachment.php

Bijlagen

• G15 knop.jpg
    G15 knop.jpg
    31,6 KB · Weergaven: 174
Hallo iedereen

Bij de opties kon ik niets vinden, maar ik heb inderdaad een schuifknop op mijn toetsenbord. Ik heb deze omgezet en mijn windows vlaggetje werkt nu weer! :D

Heel erg bedankt voor jullie reacties!

PS: Als iemand nog iets weet voor mijn pijltjes toetsen hoor ik dat graag! want deze werken echter nog niet :confused:

Laatst bewerkt:
Dan heb je dus de blauwe G15 versie, wat betreft je pijltjes toetsen zou ik het niet weten.:(

nou als je perse een antwoord wilt moet je een ander toetsenbord aansluiten maar als je een G15 hebt is dat een beetje zonde vind je niet?
ps. tegenwoordig is er een G19 geloof ik misschien ondersteunt die het wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan