Graphics van games verlangen????

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistermarijn

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
hoi,
ik heb nogal een oudere pc.
ik kan de nieuwere spellen zoals battlefield bad company 2 en red faction 3 geurilla spelen..
ik weet dat je door iets te programeren de graphics een stuk omhoog te krijgen zoals photoreal mod voor crysis, en de EMB series mod voor san andreas.
MAAR! soms zie wil wel dat mensen wat dingen doen zodat de graphics helemaal omlaag gaan. wie weet hoe dit moet ????? beetje domme vraag maar het zou egt handig zijn want mij maken de graphics niet zo'n verschil zolang de game maar leuk is.ik kan bijvoorbeeld NET cod 4 5 en 6 aan (die hebben allemaal de zelfde engine...) en crysis....(op laagste specs natuurlijk en soms wat lag..). nou jah..
Dit is een filmpje opgenomen tijdens gamen (CoD4): [link]http://www.youtube.com/watch?v=w_EyE1Nccmw[/link]

Mijn specs:
Motherboard: asus p4s800d
Proceccor: P4
CPU: 2,80ghz
Ram:1gb DDR1
HDD: 1x Western digital jd1600- 50GB
1x Western digita; jd1600-100 GB
GFX Card: Nvidia Geforce 6200 128mb

GR, marijn

Laatst bewerkt:
Probeer je vraag aub iets duidelijker te formuleren, wat wil je precies bereiken?
Dat je dezelfde graphics houdt zonder dat je je systeem meer belast?

Probeer je vraag aub iets duidelijker te formuleren, wat wil je precies bereiken?
Dat je dezelfde graphics houdt zonder dat je je systeem meer belast?
Nee ik wil dat de graphics verlaagd worden zodat ik games beter kan spelen

Graag je systeem gegevens uit je handtekening halen. Deze kun je bij je profiel invullen.

Bij de games die je speelt naar 'opties' gaan en dan naar 'Graphics' en daar wat in veranderen ;)
Zelf wil ik altijd alles zo hoog mogelijk hebben, maar ik heb ook een nieuwe pc :o

Bij de games die je speelt naar 'opties' gaan en dan naar 'Graphics' en daar wat in veranderen ;)
Zelf wil ik altijd alles zo hoog mogelijk hebben, maar ik heb ook een nieuwe pc :o

dat weet ik ook wel
maar soms kan mijn pc het minimum nog niet eens aan en dat wil ik veranderen

dat is per game verschillend; bijvoorbeeld, voor Oblivion is er de meesterlijke mod Oldblivion (hier), waarmee je bepaalde dingen kan in-en uitschakelen die je in het menu niet kan vinden. Het maakt het spel er wel 'lelijker' van (noot de quotes) maar het is wel heel veel 'sneller'.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan