Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik haal liever post op van Live Mail / Hotmail via de mogelijkheden van Outlook zelf:
..... 2. Via een mailaccount aanmaken die gebruik maakt van het POP3 protocol icm. SMTP
zoals dnties al zei:
Om live/hot/msn-mail in outlook te openen is de enige mogelijkheid outlookconnector downloaden van de MS office site.
Egbert,
Ik haal liever post op van Live Mail / Hotmail via de mogelijkheden van Outlook zelf:
1. Via een mailaccount aanmaken die gebruik maakt van het http protocol
2. Via een mailaccount aanmaken die gebruik maakt van het POP3 protocol icm. SMTP
3. Via de Outlook Connector
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de Outlook Connector (die synchroniseert meer dan de andere alternatieven), maar de andere mogelijkheden zijn er ook.
Misschien zinvol om eens uit te proberen? Let er wel op dat je aangeeft dat de berichten op de server moeten blijven staan als je POP3 gebruikt, anders kun je berichten in Postvak IN niet (meer) via de webinterface raadplegen.
Tijs.
[...]En ik denk dat die tweede mogelijkheid die Dnties aangeeft in elk geval niet kan.
Kan jij niet lezen of zo:
Dnties noemt drie mogelijkheden om dat te kunnen en niet één zoals jij beweert.
En ik denk dat die tweede mogelijkheid die Dnties aangeeft in elk geval niet kan.
Egbert,
1. Via een mailaccount aanmaken die gebruik maakt van het http protocol
2. Via een mailaccount aanmaken die gebruik maakt van het POP3 protocol icm. SMTP
3. Via de Outlook Connector
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de Outlook Connector (die synchroniseert meer dan de andere alternatieven), maar de andere mogelijkheden zijn er ook.
Misschien zinvol om eens uit te proberen? Let er wel op dat je aangeeft dat de berichten op de server moeten blijven staan als je POP3 gebruikt, anders kun je berichten in Postvak IN niet (meer) via de webinterface raadplegen.
Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.