leuk spel voor simpele pc???

Status
Niet open voor verdere reacties.

mega gamer

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
39
juist

ja command & conquer en daar de eerste en red alert bij dat echt machtig maai en dan kan je nog de counterstrike en de aftermath erbij spelen (zijn expansion packs) moei echt doen super spel
 
tiberian sun.

Ik denk zelfs dat C&C tiberian sun erop past.
 
knights & merchants moet ook kunnen draaien en is wel leuk.
 
Met een iet of wat grafische kaart erbij (8 MB) kan je zelfs:
Star Wars: -Shadows ofd the empire (actie,vliegen,puzzelen)
- Racer
- Battle for Naboo
 
Red alert 1 (strategie)
Homeworld (beste spel ooit ok strategie)
Halflife (lekker goedkoop nu een een supper spel)
Sim city 3000 ( ik heb het ooit eens op een p 120 gespeeld)
Streeetwars/constructor (mooi spel steden bouwen)
 
als je echt oude spellen wil, moet je eens naar Home of the Underdogs

voor iets nieuwere spellen zou je bijvoorbeeld Heroes of Might and Magic 3 kunnen nemen, als die nog ergens te koop is. Of bijvoorbeeld Age of Wonders.

supertip: WWP (Worms World Party) zou daar ook op moeten draaien, zelden een verslavender spel gespeeld. briljant gewoon
 
Geplaatst door gijskerstens
als je echt oude spellen wil, moet je eens naar Home of the Underdogs

voor iets nieuwere spellen zou je bijvoorbeeld Heroes of Might and Magic 3 kunnen nemen, als die nog ergens te koop is. Of bijvoorbeeld Age of Wonders.

supertip: WWP (Worms World Party) zou daar ook op moeten draaien, zelden een verslavender spel gespeeld. briljant gewoon

Ok, en waarom heb jij mijn naam als username?:confused:
 
lol
ben wel vaker een Gijs tegengekomen, maar jij bent de eerste "volledige" naamgenoot

damn, smilies werken niet
krijg een 404 not found als ik op n smilie klik
 
[oftopic/]He gijsen bij mij doen die smiles het ook nie ?. K' heb ook een bijna naam genoot de gamecube + project Dolphin. [oftopic]

Anyway chek C&C war theather da zijn zon beetje alle red alert game in 1. Is nie twe duur en ligt bij de meeste intertoys wel in de schappen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan