Router met wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastertje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Berichten
876
hmmmmm khep eens lopen zoeken. wat is nou een goed merk? linksys heeft een reddelijke volgens mij maar geen printserver. Die linksys kost zo'n €150, en die sitecom met printserver volgens mij €180. Alleen die sitecom heeft een lelijk design. weet iemand wat een redelijke prijs is voor een wireless router met EN zonder printserver.

btw de bovengenoemd routers zijn tog wel geschikt voor chello? Kan nie goed vinden, satt nie precies of ie mac kan veranderen.
 
Ik heb deze, en bevalt mij erg goed.
Barricade™ Wireless Broadband Router SMC7004AWBR

http://www.smc-europe.com/english/

Is alleen niet goedkoop: € 279,- incl. ingebouwde printserver.

Heb deze bijna een jaar en nog nooit hoeven te resetten!
 
kijk dat is iets te veel voor mij want kan voor 250 die linksys kopen met een kaart erbij voor de lap. Maar dank voor uw bericht. Anderen nog of zitten er nie zoveel mensen wireless?
 
Tis de linksys geworden alleen valt de verbinding wa tegen in mijn kamer.
 
Ja, dat krijg je..........goedkoop is duurkoop ;)

Maar hoe binnen hoeveel meter of verdiepingen heb je een redelijke verbinding?
Misschien dat je de antenne(s) kunt verstellen, of zet hem zoals ik op het hoogste punt in het huis (zolder).

Ik heb overal een goeie verbinding, voor en middenin de tuin(tje) ook.
Alleen op 12 meter (achter in de tuin dus) een waardeloze verbinding die steeds wegvalt.

Maar daar zit ik gelukkig nooit :p
 
Ja die router staat bij die andere pc op de pc kast. Hij staat nie al te hoog misschien moe ik dat veranderen. Maarre kennen mensen nog invloed hebben op de verbinding?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan