Let the games begin: Helpmij wallpaper

Lopen er nu al mensen te fokken? Geheugensteuntje2 van Bart is een upload die niet lukte en dus staat er een rood kruisje. Toch heeft deze al drie stemmen gekregen. Doe normaal!!
 
Als je op Top 10 klikt, klopt de volgorde niet helemaal. Hoe is dit ingesteld?
 
Zo ik heb er ook maar 1 opgegooid,6 uur mee bezig geweest PPFFFFFFF nu ga ik eten.
 
Ja 6 uur,heb af en toe wel ff door de nieuwgroepen gewandeld,maar ben er aardig lang mee bezig geweest. :p
 
Wie o wie wil ff na mijn wallpaper kijken als zoals ik hem wou uploaden en wat daar nu mis mee is bijgaand op mijn eigen site als een download verpakt als een .rar Klik hier voor wallparer.rar .
Alvast weer bedankt voor jullie medewerking !
Hele geheel is gemaakt in ps6.0 een laag van gemaakt opgeslagen als jpg.
:confused:

Ik bedoel gewoon eigelijk dat stomme ding wil niet uploaden en als jpg kan ik hem ook niet in dreamweaver plaatsen !!
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Smartguy
Is een vakjury niet beter? Bijv. Lerosa, gezina en nog iemand?

Ik voel me vereerd maar zoals Breezer al meldt, dit is veel eerlijker en bovendien zijn er zat kenners onder ons die echt eerlijk stemmen!:D :thumb:

(btw; ik doe niet mee, ik mis het competitie-gen en heb niet echt de goeie spullen hiervoor, maar ik vind het nu al leuk en spannend!)
 
Op die van bart112 stat recht in de onderhoek een prullenbak icoontje ? 6 uur is nie zoveel k' ben er nu ook al 8 uur mee bezig en hij is wel af maar k' ben nog nie tevrenden nog wa opnieuw knippen en plakken. Met een beetje gelluk zie je hem morgen
 
Problemen met JPGtjes opgelost had gister hem eerst als een PDF opgeslagen en daarna weer geopend en toen als jpg opgeslagen !! en dat gaf een foutmelding dat het bestand corrupt was/is.
:D
 
/me heeft ook een beetje zitten klooien met PSP / PS :D
 
Beste helpmij`ers wat zou U ervan vinden als de wedstrijd wat ingekort zou worden,ik zelf vind namelijk dat de wedstrijd een iets te lang verloop heeft.
Ik denk dat de walpapers die nu geupload worden over drie maanden niet meer bekeken gaan worden en dus ook niet meer op gestemd gaat worden,en mischien ben ik over drie maanden ook wel vergeten dat er een wedstrijd is.

En de volgorde kan ook best wel veranderd worden,zo staan nu de walpapers met de hoogste cijfers onderaan,die worden (nu nog niet) maar straks gewoon overgeslagen,waarom niet in ranking volgorde ;)

Voorde rest vind ik dit een hele leuke actie en zal er fanatiek aan meedoen (als ik het niet vergeet :p )

Oke iedereen nog veel succes ermee.
 
ik kan me volledig aansluiten bij bovenstaande spreker :thumb:
 
verloop mag lang blijven aangezien ik dus echt niet goed ben in ontwerpen en graag nog ff wil oefenen zodat ik ook ik iets moois kan neerzetten :D
btw: mijn complimenten aan tazman :thumb: egt mooi!!! die wereld bol met 't computertje van helpmij er bovenop :) 't heeft wel iets :eek:
 
Hij staat er op. T' is nie zo geworden als ik wou maar da ligt aan de commpresie vqan .jpg. De volgende komt eraan
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan