Let the games begin: Helpmij wallpaper

??

ik snapte dan de vraag niet! importeren?weet niet,die programma,s zijn vrij moeilijk. ik dacht dat je het logo,gescheiden kon sturen naar mij,dat kan toch?
 
Geplaatst door Lerosa
Hhahaha als ik het ook geweten had dan had ik het antwoord hier al neergezet... ik zit namelijk zelf ook een beetje te stoeien met het logo in PSP....
Ik krijg de achtergrond grotendeels wel weg maar niet zo mooi strak.... dus dat wordt heel moeilijk... moet je gaan gummen enzo is bijna niet te doen....
of een witte achtergrond nemen dan zie je er niks van :D

ben ik dan de enige die hem juist kan pakken ??

ik open die psd file en kan alle onderdelen van het logo gewoon los van elkaar verschuiven.

hij laat hem wel als 1 logo zien maar alle onderdelen zijn losstaand.
ik gebruik ulead photo impact 8
 
In Paint Shop heb ik maar een laag van het logo... als ik in Photoshop kijk dan zie ik meerdere lagen staan maar ik kan ze nog niet afzonderlijk van elkaar krijgen...
 
Tazman> blijkbaar verschilt het erg per programma, pindakaas...

Seeburg> niet zo'n leuk klusje, maar je kan het logo ook losknippen. Zoom zover in dat je de pixels ziet of kijk Lerosa heel lief aan...[héél lief]
 
logo

nou ik stoei wel verder hoor,alles lukt mij altijd op de pc,nooit zo met woorden, maar wel altijd in daden,ik blijf ook altijd rustig en heb veel geduld,dat ontbreekt vaak bij een hoop mensen,achter de pc,ik heb daar geen last van,hobby zit niet altijd mee toch? maar wel bedankt hoor caveman!
 
larosa

ik heb gezien dat larosa een vrouw is ,dan heb ik er geen enkele moeite mee om haar heel lief aan te kijken.alleen m,n smilies doen het niet, waarom weet ik niet,dat kijk ik straks wel even na! nou sandra,je moet maar even je ogen sluiten, en denken seeburg100 kijkt mij heel lief aan,ja je moet een beetje fantasie hebben, maar ik doe het echt!
 
Re: larosa

Geplaatst door seeburg100
ik heb gezien dat larosa een vrouw is ,dan heb ik er geen enkele moeite mee om haar heel lief aan te kijken.alleen m,n smilies doen het niet, waarom weet ik niet,dat kijk ik straks wel even na! nou sandra,je moet maar even je ogen sluiten, en denken seeburg100 kijkt mij heel lief aan,ja je moet een beetje fantasie hebben, maar ik doe het echt!

:love: slijmbal :p

ps je smily's doen het niet omdat s c r i p t s momenteel uitgeschakeld staat.
je kan ze wel handmatig intypen zoals je ziet.
 
Re: larosa

Geplaatst door seeburg100
ik heb gezien dat larosa een vrouw is ,dan heb ik er geen enkele moeite mee om haar heel lief aan te kijken.alleen m,n smilies doen het niet, waarom weet ik niet,dat kijk ik straks wel even na! nou sandra,je moet maar even je ogen sluiten, en denken seeburg100 kijkt mij heel lief aan,ja je moet een beetje fantasie hebben, maar ik doe het echt!

:p ik gaf net al aan dat het in psp moeilijk is om de witte achtergrond netjes weg te krijgen, het is echt een Photoshop bestand, dus het beste zou zijn als je met Photoshop werkt, dat ga ik ook maar doen....
 
logo

ja ik ga het ook proberen verder, ik krijg het logo wel van de witte achtergrond af, dan hou ik alleen de witte achtergrond over. dat schiet niet op.ik moet juist het logo hebben,maardat is dan niet meer te zien. nou ik probeer wel,lukt me wel! bedankt allemaal.(ben niets wijzer geworden hier,is trouwens wel de eerste keer hoor dat ik op helpmij niet wijzer wordt! smilie!
 
Geplaatst door seeburg100
big grin o zo??

nee om :D te krijgen typ je : D aanelkaar
om :p te krijgen typ je : p aanelkaar

als je met de muis boevn smily gaat staan laat hij onderin de adres balk tussen haakjes de code zien.

heb het logo beetje uit elkaar gehaald voor je hier het computertje.

als je zelfde lettertype wilt van de tekst die in zwart onder logo staat moet je even opzoek gaan naar kims handwriting lettertype.
 

Bijlagen

  • comp.gif
    comp.gif
    17,7 KB · Weergaven: 88
Ik heb me ook aan een wallpaper gewaagd. Een nieuw soort computerwerkje voor mij, maar aardig om te doen [smile] ... [/unsmile]

grtz
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door tazman


nee om :D te krijgen typ je : D aanelkaar
om :p te krijgen typ je : p aanelkaar

als je met de muis boevn smily gaat staan laat hij onderin de adres balk tussen haakjes de code zien.

heb het logo beetje uit elkaar gehaald voor je hier het computertje.

als je zelfde lettertype wilt van de tekst die in zwart onder logo staat moet je even opzoek gaan naar kims handwriting lettertype.

Weet jij toevallig ook het nummer van de kleur blauw van Helpmij???
Ik ga ook alles maar apart zelf doen...;)
 
Geplaatst door Lerosa


Weet jij toevallig ook het nummer van de kleur blauw van Helpmij???
Ik ga ook alles maar apart zelf doen...;)

nee kan ik je niet aan helpen.
 
Je kunt je wallpapers zeker niet meer verwijderen als je ze achteraf toch niet zo mooi vind???
Of als je de verkeerde plaatst???
 
Geplaatst door Lerosa


Weet jij toevallig ook het nummer van de kleur blauw van Helpmij???
Ik ga ook alles maar apart zelf doen...;)

Staat in de source van deze pagina: body bgcolor="#0E9EE1"
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan