Let the games begin: Helpmij wallpaper

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Geplaatst door caveman
Het logo is gewoon psd (photoshop), eventueel zelf te converteren met een viewer.

Ik heb nu al 3 viewers geprobeerd, lukt me niet:confused:
 
Zie bijlage XP_PC, met ACDSee 3.1 gedaan ;)
 

Bijlagen

  • logo.jpg
    logo.jpg
    49,1 KB · Weergaven: 253
Aha, dan download ik die ook maar eens.

Dank je wel!:thumb:
 
...en nog 1 :) Ik krijg de smaak te pakken, al is het best lastig unieke wallpapers te maken.
 
Je kan trouwens ook op jezelf stemmen...lijkt me een beetje vreemd. Verder zou het wel handig zijn om automatisch terug te keren naar het overzicht nadat je hebt gestemd. Admin, plz? :)
 
Geplaatst door Smartguy
Ik houd het bij een wallpaper denk ik:)

Ik hou het wel bij drie, maar ja, moest ff iets hebben wat ik zelf ook wel als achtergrond zou willen. M'n 1e was totaal gefaald, had langer moeten wachten voor ik het plaatste...:( De laatste ben ik tevreden over.
 
Admin> kunnen de twee knopjes (loop en pijltje) niet naar eentje worden gemaakt, alleen het downloadknopje bijvoorbeeld want kwaliteit zie je pas als je echt 1024*768 hebt. En ik zie bij sommige wallpapers bij de wedstrijd dat er maar 1 gedownload is en 6x gestemd is, dan kun je toch nooit de kwaliteit zien?:rolleyes:
 
Mee eens, de kleine preview is niet representatief. Kleurverloop en details komen niet over.
 
Admin met zijn werk:
ddd.gif


:D:D:D
 
Omdat jullie zeggen dat er nog zoveel veranderd moet worden ;). Hij heeft het nog druk.
 
Hij heeft dan wel al scrollbars toegevoegd aan de grote preview. Admin, bedankt!

Zit zijn koffieapparaat op internet? Dan zet ik de koffie wel voor hem :).
 
de wedstrijd begint op gang te komen. Die van mij is nog maar 30 % af :(. K' heb wel wat leuke ideetjes 3 in het totaal.
 
Hebben er nog meer mensen problemen met het uploaden van hun wallpapiertje !!
 
Geplaatst door bartb112
Hebben er nog meer mensen problemen met het uploaden van hun wallpapiertje !!

Ik zie twee mooie kruisjes bij die van jouw:confused:

Regels: .jpg formaat (1024x768)
 
Nee doe maar niet met de bijlage die is van beroerde kwaliteit !! die mag niet groter als 100 kb zijn he !! :D
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan