Free extreem (mafia)

Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
1.289
Hallo allemaal

Nog een gelukkige 2003.
Hier komt dan weer mijn eerste vraag voor 2003 in mafia krijg je in de free ride extreem van die opdrachten.
Ik krijg dan een opdracht in China Town en ik krijg de opdracht om iemand te redden van een monster ( bij de kust) Alleen ik weet niet waar dat precies is in welke deel is dat ongeveer?

Greetzz York:confused:
 
Beetje linksonder je huis, daar ligt een strand.
 
Bedankt ik ga het gelijk proberen.

Greetzz York
 
Ik heb dat monster nu wel gevonden maar ik kom dan steeds net in de laatste secondens aan met men auto. Maar als ik op hem schiet gebeurd er niks dan valt die haar nog steeds aan? Moet ik wel op hem schieten of moet ik op een bepaalden plek schieten op het lichaam van het monster? Of iets anders?

Greetzz York
 
Je moet op die vrouw schieten, ze zit met een ketting ofzo vast, die ketting moet je stuk maken. Ik heb dat met een sniper gedaan, anders lukte het me niet. Suc6 ermee.
 
Aha zo zit dat, ik dacht dat ze daar voor de lol aan het zwemmen was maar niet dus. Nou Bedankt voor je hulp!!

Greetzz York:thumb:
 
Het is me gelukt eindelijke :thumb:
Nog bedankt voor je hulp.

Greetzz York
 
Geplaatst door Masera
Je moet op die vrouw schieten, ze zit met een ketting ofzo vast, die ketting moet je stuk maken. Ik heb dat met een sniper gedaan, anders lukte het me niet. Suc6 ermee.

Hoe kom jij aan een sniper pistool in de FRE?
 
Bij een missie, ik geloof dat die missie ergens op een pleintje is in het midden van het eiland in de midden van de kaart.
 
Geplaatst door XP_PC


Hoe kom jij aan een sniper pistool in de FRE?

Ik heb dat sniper pistool gevonden tussen down town en new ark. Dan moet je drie snipers doodschieten maar dat doe ik dan met een colt. En hou ik de sniper kogels over voor een anderen missie.

Greetzz York
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan