hoe maak je en hub?

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
782
hoe doe je dat nou je download dat bestand en je start het prog maar....hoe kan je hem nou verder aanpassen??
 
Dit is echt niet voldoende informatie. Een HUB is geen programma maar een stuk hardware.
 
eh..

ik bedoel direct connect hoe je dar een hub maakt en hem aanpast
 
Ik vat echt niet wat je bedoelt. Wat hebben direct connect en een hub met elkaar te maken? Wat wil je? Leg uit wat je nu hebt, wat je wil bereiken en wat je daar voor wil gaan gebruiken.
 
Tibor, mag ik hem die link geven ? Ik weet niet of dit tot illegaal valt ?
 
gaat hat over een nerwerk????????????????

:cool:
 
Geplaatst door rene_overtoom
Tibor, mag ik hem die link geven ? Ik weet niet of dit tot illegaal valt ?

Ik laat dit aan jou over. Ik weet namelijk echt niet wat er bedoelt wordt. Blijkt het illegaal te wezen dan haalt de sectiemod het wel weg, die informeer ik wel fff.
 
Geplaatst door janto10 ik bedoel direct connect hoe je dar een hub maakt en hem aanpast

Maar met een HUB maak je toch geen directe verbinding maar daar deel je je verbindding toch mee???


Mvg
formatje
 
eh..

ik bedoel dus over hoe je een hub maakt en dat personen die direct connect hebben op die hub kunnen komen dat bedoel ik en hoe je hem verder configureert
 
Dit heeft niks te maken met een hardware-hub, een hub is de benaming voor een punt waar verschillende computers zich kunnen aanmelden binnen DirectConnect (als ik het goed heb...).

Het antwoord op je vraag moet ik je wel schuldig blijven. DirectConnect zelf is niet illegaal (is een P2P-programma) dus deze mag wel open blijven volgens mij.
 
bedoel je soms een router of bedoel je oets met chatten:(



:thumb:
 
wat wil je nu instellen een router of bedoel je chatten
:(




:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan