Problemen met Unreal door Firewall router

Status
Niet open voor verdere reacties.

jogu42

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Berichten
415
Sinds kort heb ik een router. Hierin zit standaard een firewall. Voorheen gebruikte ik Norton internetsecurity en had ik geen problemen met het spelen van Unreal online, nu heb ik nu wel slechte verbinding.
Zou dit door firewall in de router kunnen komen?:confused:
 
De poorten die ik open heb staan zijn 7777 tot 7781 (tcp en udp). Als het dan nog niet goed gaat, zet deze er dan ook bij: 27900 en 8080
Greetz,
 
Misschien dat je me een beetje op weg kan helpen. Waar kan ik dit nakijken en evt aanpassen? Heb wel gekeken in de setup van mijn router, maar kom er niet echt uit.

Vast bedankt
 
wat voor router heb je? Merk, model. zit er een handleiding bij of staat er informatie op de site van de router?
Greetz,
 
Ik heb een sitecom cable router 4S.

Er is wel een handleiding, maar die is volledig in het engels en daar kom ik niet helemaal uit.

Ik heb wel een PDF file, ik weet niet of je daar wat aan hebt.
 
Heb zelf bij sitecom, hier, een handleiding gedownload (geen pdf). Volgens mij kan je bij access control het een en ander toevoegen via 'edit service list'. Daar moet je vast wel een tcp/udp poort 7777 tot 7781 kunnen toevoegen.
Ik hoor het wel.
Greetz,
 
Jackal,

Ik heb de poorten toegevoegd. Ik heb er een bijlage bij gedaan, hoop dat het zo goed is.

Onwijs bedankt.:thumb:

Mzzl,

Jos
 

Bijlagen

  • router.gif
    router.gif
    19,9 KB · Weergaven: 69
Graag gedaan. Ik hoop ook voor je dat het zo goed is. Ik heb namelijk nog nooit met die router gewerkt. We zullen zien. Even UT opstarten en laat het me horen.
Greetz,
 
Laatst bewerkt:
Het is druk op de server waar ik altijd speel, dus kan niet inloggen. Ik moet nu even weg, laat nog weten of het beter gaat.

Thnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan