beeldscherm naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandersmit

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2002
Berichten
35
hallo allemaal

ik heb een vraag
ik wil graag dvd's kijken op de tv maar
het doet niet
ik heb de kabel tussen de tv en de tvout in de pc
gelegd maar hij doet het niet wat
moet ik doen om het beeld wat ik op de pc zie
op de tv te krijgen

alvast bedankt

sander smit
 
Juiste kabel gebruiken (met composite werkt het altijd). Bij beeldscherm instelling TV-out aan zetten (let op PAL B/G). TV op extern kanaal zetten. Zo zou het moeten werken.

Je kan ook ff de zoek functie op helpmij.nl kunnen gebruiken. Dan vind je tientallen misschien wel hornderden topics hier over.
 
en vooral ook de kabel erin stoppn VOOR je je pc aanzet, anders vind hij hem niet, of je moet zogauw hij erin zit ff je pc opnieuw opstarten. Ditzelfde heb ik gehad bij mn nichtje, hoop gekloot, uiteindelijk ff opnieuw opgestart en het werkte
 
Wat voor kabel heb je liggen ?? S-video of Composite (Gele tulp), wat voor videokaart heb je Ati of Nvidea ??

Staat je PC op het juiste AV kanaal ??
 
Geplaatst door Robbert1978
en vooral ook de kabel erin stoppn VOOR je je pc aanzet, anders vind hij hem niet, of je moet zogauw hij erin zit ff je pc opnieuw opstarten. Ditzelfde heb ik gehad bij mn nichtje, hoop gekloot, uiteindelijk ff opnieuw opgestart en het werkte

Dit hoeft niet. Wanneer de PC aanstaat en je stopt dan de kabel erin en je klikt op "monitoren detecteren" wordt het alsnog gevonden.
 
ik heb ook een soortgelijk probleem.
ik heb een nieuwe kabel gekocht met aan de pc-kant een s-video stekker en aan de tv-kant een s-video die overgaat in een scart aansluiting. Alle instellingen veranderd maar ik krijg geen kleur op mijn tv en het beeld mist ook de scherpte.
Ik heb gelezen dat de herz op anderhalf maal die van de TV moet staan. In mijn geval dus 75.

Verder nog iemand suggesties.

Fetsieman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan