vraagje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Ik heb een spel van kazaa gedownload.C&C tiberian sun.Nou heb ik dat spel gestart(gek,normaal is het altijd zoon virus)dus ik heb het gespeeld.Ik dacht laat ik eens norton 2003,gaan scannen,mooi dat er een virus in zat terwijl ik niet eens een schermpje kreeg dat U EEN VIRUS HEEFT WAT WILT U ERMEE DOEN gek.Hoe kan dit.:confused: :eek:
 
game-master,
Heet veel van die spellen die je download zijn besmet met een virus. Daarom is het beter (en zeker als het komt van Kazaa) om eerst het bestand te scannen voordat je het gaat installeren. Je scand het door er rechts op te klikken en dan te kiezen voor scannen met Norton antivirus.
Ik had zelfs ooit een spel gekocht van de winkel een tijdje geleden (Mario Bros.) die besmet was met een virus. Ik heb de logfiles nog steeds. Zie hier:

Datum: 7-9-2002, Tijd: 15:12:00, om PRIVE
Het bestand
C:\Mijn documenten\spelletjes\MARIO\DF.EXE
is geïnfecteerd met het virus Gutter.1855.
Kan dit bestand niet repareren.


Datum: 7-9-2002, Tijd: 15:12:08, om PRIVE
Het bestand
C:\Mijn documenten\spelletjes\MARIO\DF.EXE
was geïnfecteerd met het virus Gutter.1855.
Het bestand is in quarantaine geplaatst.

Dus laat staan als het van Kazaa komt.
 
Niet te geloven dat zelfs spellen uit de winkel geinfecteerd kunnen zijn door virussen :(

Ik had laatst het Spel Championship manager van Kazaa gehaald. geinstalleerd enz. Was het spel aan het spelen en deed ff niets. Opeens zag ik aan de LEDD's van de HDD dat er wel erg veel schijfactiviteit was.

D8 al zo van, nee he niet weer een virus. Ik was zo stom geweest om de scanner uitgezet te hebben voor het spelen.
Snel bij housecall en pandasoftware het virus online laten verwijderen.
Weet niet meer welk virus het was , ik d8 funlove of zo.
Na opnieuw opgestart te hebben kwamen er allemaal verschillende errors, van blauwe schermen tot gewone rundll en kernel32.dll foutmeldingen.
Dit alles had een format c: tot gevolg.

Dus wat Saldos al aangaf: Altijd scannen als je een spel van Kazaa haalt ;)
 
welk virus.

Ook zoiets.Toen norton klaar was met scannen.Kreeg ik alleen te zien dat de file besmet wat(infected)toen heb ik finnish gedrukt,:eek: Maar ik heb neit gezien welk virus het was(bij 2002,kreeg ikdat wel volgens mij.)
waar kun je zien welk virus het was,want dan kan ik CASPER107 weer helpen,met WQELK VIRUS HET WAS.:thumb:
 
open norton-antivirus-reportage-activiteiten log-view report-virus alerts. Daar staat het in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan