zoo tycoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubbele

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Berichten
896
ik ben met zoo tycoon bezig het level "saving the great cats" ,alles gaat goed tot dat ik de snow leopards in hun hok zet, die beesten blijven ongelukkig terwijl er gezegd wordt dat hun exibit ? goed is.

Iemand nog een tip wat te doen ??
 
Je moet er 2 hebben
kan er nog 1 bij doen om te kijken wat er dan gebeurt
 
ik heb ze gelukkig gekregen gelukkig, nu me rating nog van de 81 naar de 85%:(
 
Probeer eens wat extra accessoires in het park te plaatsen om je bezoekers blij te maken. Misschien dat het je rating omhoog haalt. :thumb:
 
ik maak de paden al breder zet overal bankjes,prullenbakken en lantaarnpalen, plantenbakken en beelden en animal houses.
Ik begin wel weer overnieuw met het level, nu ik weet hoe ik die snow leopards gelukkig kan maken wordt het iets makkelijker (hoop ik) en aan geld geen gebrek dus dat doe ik goed :D

Maar eerst de forums ff bekijken.

tnx
 
ik ben er doorheen:)
Nu misschien nog een stomme vraag maar waar kan je in hemelsnaam je rating voor je exhibits zien ??
 
Dubbele,

Je kan dit bekijken door onder in de taakbalk te klikken op de Exhibit Information. In het scherm wat je nu ziet kun je daar ook weer op exhibit information klikken. Daar wordt de rating uitgedrukt in het aantal sterren wat je hebt opgebouwd en in de donations die je bezoekers hebben gedaan voor de desbetreffende diersoort.

Wist je overigens al dat wanneer je een nieuw park begint, je het geldbedrag kunt verhogen door Shift en 4 ingedrukt te houden. Niet de 4 gebruiken van je nummerieke gedeelte en ook niet wanneer je al hokken hebt staan, want het vernielt je omheiningen;) .

Groet,

Jos
 
Hoi jos

Ik heb een lijst met cheats bekeken maar ben er geen voorstander van . Die andere wel zoals de vogels die gasten aanvallen of je gasten laten overgeven die zijn wel leuk.
Alhoewel wat extra geld bij marine mania:)

Maar hoe weet je nu hoeveel punten 1 ster is ??

Ik ga me eigen nu storten op dinosaurus digs:)
 
Hoi Dubbele,

Ik gebruik de cheat ook alleen bij de vrije parken, anders is de lol er natuurlijk wel vanaf;) .

Een echte rating is er volgens mij ook niet.

Dinosaurus digs heb ik nog niet, eerst maar eens de andere parken uitspelen.

Misschien is het leuk om eens een park uit te wisselen per mail, kan je ook een boel van leren:) .

Mzzl,
Jos
 
Laatst bewerkt:
Zouden we kunnen doen:)
Ik heb de medium parken van zoo af ben nu met de medium parken van dinosaurus bezig

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan