Kaart met routeplanner op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Z-Dragon

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 nov 2001
Berichten
1.479
Hoi,


Ik heb deze site voor mijn moeder gemaakt (kunstenares) maar op de informatie pagina moet een soort van routeplanner komen (link naar). Ik heb er een gemaakt maar die wil op een of andere manier maarn iet werken?????
Als je erop klikt krijg ik een error, maar als ik het doel ik de adresbalk invul werkt het wel?????

Please Help me,
Thnx

home.kabelfoon.nl/~dienvang
 
Snap het ook niet, want als ik deze link open in mijn browser doet hij het gewoon, alleen die vanaf jou site niet:(

http://free.lokatienet.nl/freemap.asp?postcode=2671db

Heb het al, jij schijft lokatie met een K op je site:thumb: , effe veranderen in een C dus.

En toch moet het een K zijn, erg vaag, maar verander hem op je site maar eens in een C, dan doet hij het namelijk wel.:8-0:
 
Laatst bewerkt:
ik krijg ook dezelfde fout als ik de routeplanner open.
 
Wat vreemd is: als ik op f5 druk werkt ie wel:eek:
 
Als ik dat via jou site doe, en dan op F5 druk, komt hij inderdaad wel ja..........errug vaag:(
 
Ligt niet aan jou denk ik, maar aan routenet. Je krijgt een error 500
500 Internal Server Error
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
source
Of te wel de server heeft een onverwachte conditie gevonden en kan daardoor het verzoek niet voldoen. Probeer eens om er een target="_blank" aan de link toe te voegen. Misschien werkt dat wel.

Olav
PS nu ik even door hun website (routenet) blader, denk ik dat het een soort beveiliging is in het ASP script van routenet, want ze bieden deze service voor bedrijfjes ook aan op hun website tegen betaling.
Bedrijven kunnen een route planner of alleen kaart krijgen van routenet, maar daar moet betaald voor worden.
 
Laatst bewerkt:
Dat werkt niet hé mannenbroeders......:D

Dit is geen gewone link.
Indien je op de betreffende site bent kun je voor een route een PC code ingeven.
Dan krijg je een kaartje.
Welnu:
via de link dient een kaartje direct getoond te worden.
Dus zorgen dat dat kan.
En dat doe je door een script te gebruiken.
hierin staat de actie gepland:
Code:
<script language="JavaScript">

document.writeln('<form action=\"http://free.locatienet.nl/freemap.asp?\ method=\"post\" target=\"new\"><input name=postcode type=hidden value=\"2671db\">		<input type=\"Submit\" value=\"Waar zitten we? Klik voor Kaartje\"style=\"font-family:verdana; font-size:12px;color:blue; background-color:ffffcc;"><\/form>');
//-->
</script>

:cool:
 
Ik snap nog niet waarom de oude manier niet zou werken, maar dit werkt alvast wel:p!!!
 
Niet dus...:(

Als ik het nog eens goed bekijk, lijkt het wel dat die routeplanner vereist dat de vorige pagina waar je geweest bent ook van hun domein is, want als je eenmaal op f5 hebt gedurkt werkt alles wel!
 
Laatst bewerkt:
Raar......
op mijn site gezet:
http://people.zeelandnet.nl/vazed/test/route2.html
krijg ik een foutmelding, zie bijlage.

Echter vanaf mijn pc met de html pagina in de verkenner geopend kom ik er wel, en is de plattegrond te zien.
Ook de link, origineel, staande op de eigen freelocation site, werkt.

Deze link is gelijk van opzet als deze op de ~dienvang site. :rolleyes:

:cool:
 

Bijlagen

  • kaartje_info.jpg
    kaartje_info.jpg
    23,1 KB · Weergaven: 103
Dus eigenlijk is de routeplannder te vergeten:confused: :8-0:
 
Bedankt, maar kun je er misschien ook nog eentje vinden mét routeplanner en eventueel Nederlands?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan