ps2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
434
Kun je op een ps2 playstation ook de spellen spelen van de ps1?
BVD Gr Harry
 
je kunt inderdaad ps1 spellen gewoon draaien!!! alleen weet ik niet of je ook de gekopieerde spellen kunt spelen, hoe zit hey eigenlijk met het ombouwen van de ps2??? en hoeveel kost dat?
 
Ombouwen is duur tussen de 100 en 135 euro.....:(
 
Ombouwen

Wordt dat dan nog gedaan?

Ik dacht zowat iedereen die de mod chipjes plaatste er mee opgehouden was, aangezien de strenge wetgeving hierover.

Grtz.....
 
Dat weet ik niet maar dien prijzen heb ik een keer gehoord......
 
Kijk voor omgebouwde PS2 op XXX Links op verzoek verwijderd, je zal dus zelf moeten zoeken.

Natuurlijk mag je op een omgebouwde PS alleen kopieën spelen als je in het bezit bent van het origineel. Op een PS2 kan je gewoon de oude PS-spellen spelen, ook gekopieerde.
 
Laatst bewerkt:
@ wim1960:

Consoles
Vragen over X-box, PS2, Gamecube of andere spelconsoles? Je kan ze hier kwijt! NB: NIET bedoeld voor vragen over ombouwen, kopieren van psx spellen, enz!

Zou je je links willen verwijderen?
 
m@rio, de links zijn verwijderd. Ik ben het overigens niet helemaal met je eens. Een omgebouwde PS2 is net zo illegaal als een PC met een brandertje er in.
 
Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn. Ik heb die regels niet alleen bepaald. Het is hier op helpmij niet toegestaan om daar links over te geven.
 
Het is absoluut niets persoonlijks, daarom heb ik de links ook verwijderd. Misschien is het wel goed om tussen de diverse Mod's af te stemmen wat wel en niet wordt toegestaan. Tips en ondersteuning van kopiëren van beveiligde CD's en DVD's worden regelmatig behandeld, bij consoles ligt het getolereerde weer net anders.

Of je een kopie van een audio-CD voor eigen gebruik maakt of een kopie van een spel (in dit geval voor een console) is juridisch niet werkelijk verschillend en is mits je het origineel in bezit hebt ook nog steeds toegestaan.
 
kijk als we hier nog langer over doorgaan dan wordt deze draad gesloten, want je ombouwen hoort bij die dingen waar het nou juist niet over mag gaan.
en nee ethische discussies over wel of niet kopieren van spellen hoeven ook niet echt denk ik (nothing personal :))


dus mijn tip: koop het origineel, er zijn in dit forum genoeg links naar sites waar ze redelijk goedkoop originele spellen verkopen
 
Geplaatst door Wim1960
Het is absoluut niets persoonlijks, daarom heb ik de links ook verwijderd. Misschien is het wel goed om tussen de diverse Mod's af te stemmen wat wel en niet wordt toegestaan. Tips en ondersteuning van kopiëren van beveiligde CD's en DVD's worden regelmatig behandeld, bij consoles ligt het getolereerde weer net anders.

Of je een kopie van een audio-CD voor eigen gebruik maakt of een kopie van een spel (in dit geval voor een console) is juridisch niet werkelijk verschillend en is mits je het origineel in bezit hebt ook nog steeds toegestaan.

ben ik niet met je eens Wim

lees onderstaande link maar eens door
http://www.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.modchips.gedaagde.spellen.rechter.html

het kopieeren van een psx / ps2 spel is niet toegestaan in NL.
er moet namelijk een extra handeling verricht worden om de kopieen te draaien.
en dat is het apparaat ombouwen anders draaien de spellen niet en datis niet toegestaan in NL.

met een backup van muziek op pc game ligt de zaak anders daarvoor is geen ombouw van apparatuur nodig maar draait de kopie na het maken op iedere pc / stereo.

PS.

mede om problemen voor helpmij te voor komen heb ik het bericht van game-master maar aangepast.
 
he.

Welke gast heeft mijn bericht veranderd.Want ik heb helemal niks met de telegraaf geplaatst.:evil: wie heeft dat gedaan.
 
Re: he.

Geplaatst door game-master
Welke gast heeft mijn bericht veranderd.Want ik heb helemal niks met de telegraaf geplaatst.:evil: wie heeft dat gedaan.
Geplaatst door tazman


mede om problemen voor helpmij te voor komen heb ik het bericht van game-master maar aangepast.

Duidelijk?
 
Re: he.

Geplaatst door game-master
Welke gast heeft mijn bericht veranderd.Want ik heb helemal niks met de telegraaf geplaatst.:evil: wie heeft dat gedaan.

zoals je ziet staat er edit mod bij het bericht

dus deze gast heeft dat gedaan.

als je die link leest en mijn commentaar , en je weet nog wat je zelf geplaatst hebt weet je waarom ik het aangepast heb.
 
okee.

Okee,voortaan effen een PRIVÉ BERICHT sturen als jeblieft.Dat ik ook op de hoogte ben.:thumb:
 
Re: okee.

Geplaatst door game-master
Okee,voortaan effen een PRIVÉ BERICHT sturen als jeblieft.Dat ik ook op de hoogte ben.:thumb:

Dan mag je wel eens goed uitleggen waarom wij een PB moeten sturen als wij iets aan gaan passen
 
Nou dan weet ik dat jullie een bericht gaan aanpassen,want als ik hier niet vaak zit.Dan weet ik ht nog niet.Maar moeten hoeft neit.Eigenlijk liever.Het is toch neit leuk,dat opeens je bericht is veranderd,zonder dat je het weet.Dat vind iik dan maar wie ben ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan