Nero 5.5.1.8 error message

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloem

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
Berichten
27
telkens als ik een cd wil branden met Nero Burning Rom 5.5.1.8 krijg ik een error message "End of user area of this track".
Dit treedt op als ik een bepaalde serie bestanden wil branden.
Hoe kan dit ?
ik heb al zo´n 6 cd´s als koffiezetter kunnen inzetten, maar nog steeds geen bruikbare cd.:(
 
Misschien Overburn aanstaan?

Nico :)
 
ALS dit al de oorzaak is............

bestand -> voorkeuren -> expertfuncties en dan vinkje weghalen.
 
INderdaad daar dus ;)


Verder is het een verschijnsel wat ook voorkomt als er , buiten Nero, nog andere brandersoftware geïnstalleerd wordt/is. Nero schijnt dat niet leuk te vinden ;)

En kijk even op deze link. Daar staat een hele lijst met mensen die het probleem hebben en allemaal verschillende oplossingen :)

Nico :)

http://www.greenspun.com/bboard/q-and-a-fetch-msg.tcl?msg_id=004jaL
 
Welke Windows versie je gebruikt weet ik niet maar deze Nero versie kun je beter even updaten naar 5.5.10.0 bij www.nero.com want daarmee zijn de vreemste storingen weer opgelost.
Vergeet niet het language pack v/h zelfde nummer mee te nemen.
 
nero error message

ik gebruik W98 SE, ik heb nero al geupgraded naar versie 5.5.7.6 (nederlandse versie) 5.5.10.0 is alleen engels of duits. Kan het iets te maken hebben met te lange filenamen ? Ik heb in nero aangegeven dat hij lange bestandsnamen moet toestaan.:(
Overburn heb ik uitstaan. Alle andere brandsoftware staat ook uit.
Het lijkt te zitten op een bepaalde groep bestanden. Als ik hele andere bestanden brandt, dan gaat het goed.
 
Nero 5.5.10.0 is wel in het Nederlands (DUTCH) te downen ik heb het zelf net nog even gecheckt.
Dus ik zou zeggen tast toe. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan