DVD branden met Cd-brander?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
7.240
Hoi,

ff een "simpel" vraagje..
Is het mogelijk om een dvd film te branden met een gewone brander? (zie systeem) En dat die dan ook mischien op een DVD-speler afgespeeld kan worden?:cool:

Edit: En dan bedoel ik natuurlijk een DVD-R als middel.
 
Laatst bewerkt:
Het is wel mogelijk om een DVD te rippen, en als VCD of SVCD weg te schrijven naar een CD en via een DVD af te spelen.
 
En dan bedoel ik natuurlijk een DVD-R als middel.

Daar hebben ze dus DVD branders voor uitgevonden.

Je kunt wel normale brandsoftware als Nero gebruiken om een DVD te branden (maar dan wel met een DVD brander)

Grtz....
 
Hmm,

ik heb hier dus een .bin en .cue bestand (uitgepakt uit de gewoonlijke part01.rar t/m part99.rar) Maar die is te groot voor op een gewone CD-R (824.912KB)

De cue ziet er zo uit:

FILE "tcf-dada.bin" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
FLAGS DCP
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 MODE2/2352
FLAGS DCP
INDEX 00 00:04:00
INDEX 01 00:06:00
INDEX 02 00:06:01

Dus ik moet echt op een DVD-R(w) branden als ik deze op cd wil hebben want binnenkort komt de nieuwe computer.:love:

Ik ben nog bezig met Cd2 en Cd3.
 
Ik heb cd1 (.cue) even uitgepakt met isobuster en die ziet er dus zo uit (Bijlage). Is dit uberhaupt wel een DVD?

Maar kan ik ook met een CD-brander deze bestanden op een DVR-R branden (omdat die wel genoeg plaats heeft)?
 

Bijlagen

  • cd 1.jpg
    cd 1.jpg
    29,4 KB · Weergaven: 25
Volgens mij hoef ja alleen maar de svcd op een DVD-RW te zetten.
Wel uit de map halen.
 
Geplaatst door JBS
Volgens mij hoef ja alleen maar de svcd op een DVD-RW te zetten.
Wel uit de map halen.

In de map SVCD staat dit:
Entries.svd
Info.svd
lot.svd
Psd.svd
Search.dat
Tracks.svd

In de map Segment: Niks, noppes, blanco

In de map MPEG2: Avseq01.mpg (813.649Kb is die), deze krijg ik niet afgespeeld met een mediaspeler

In de map EXT: Scandata.dat
 
Allemaal wazige sh-t hier maar hij doet het:eek:

Ik heb eerst Powerdvd geinstalleerd (van een cd) en daarmee zag ik voor de helft groen beeld toen ik die Film, Die Another Day, afspeelde. Toen heb ik nog geprobeerd een beetje met de instellingen te frutselen wat niet mocht baten:(, niks dus.

Vervolgens heb ik WinDVD geinstalleerd en hiermee deed de film het wel. Ik heb cd1 (incl. de 4 mappen, waarvan ik nog niet weet waarvoor ze dienen) op een 700mb cd gezet, en het paste:eek: :cool: Alleen vanaf de cd afspelen werkt nog niet echt, te langzame speler denk ik.

Maar ik kan nu van een vette film genieten:cool:.

Bedankt voor alle hulp!:):love: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan