persoonlijk mappen sluiten (Outlook)

Status
Niet open voor verdere reacties.

globe

Verenigingslid
Lid geworden
18 mrt 2001
Berichten
3.584
Heyzzz,

Ik heb een probleem met outlook. Na een systeem crash was mijn pst file corrupt en niet meer bruikbaar. Repareren met tooltje hielp niet. Ik wilde toen een PST importeren. Dat ging allemaal prima. Maar nu heb ik 3 maal een persoonlijke map open staan (3x dezelfde) uiteraard wil ik er 2 sluiten maar nu krijg ik de volgende melding:

Fout tijdens het uitvoeren van een bewerking: kan een object niet vinden.

Hoe kan ik nu toch deze persoonlijke mappen sluiten?

Greetz
 
yoyo..

Ik neem even aan dat je Outlook gebruikt (niet Express)...

PST bestanden kun je meestal niet zo 'sluiten' (close PST file).

Hiervoor moet je naar Tools -> Services -> gaan.. (eerst op je mailbox gaan staan) "Personal folder" selecteren (let op!, heeft misschien een andere naam) en op remove drukken.

Als tools services niet lukt, kun je ook op je icoon op je desktop drukken (rechtermuisknop -> properties).

Als icoon op je desktop weg is kun je deze terug halen door in je register deze key aan te passen ->

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\

moet je even zoeken.

Success..

p.s.: Er zit een klein foutje in de handtekening.. beetje breed geworden..
 
Laatst bewerkt:
dit schermpje is bij mij helemaal leeg, vandaar dat hij het object niet kan vinden denk ik. En nu?
 
HUH?

Zie je wel je mailbox ? Er moet iets van een Exchange server staan.. weet je zeker dat je geen Outlook Express hebt ??

Graag je handtekening aanpassen..
 
ik heb zeker wel outlook!
staat echt nix.

zie bijlage
 

Bijlagen

  • leeg scherm.jpg
    leeg scherm.jpg
    20,3 KB · Weergaven: 120
Raar!!!

Dat is heel raar.. :eek:

Ik ben nu op mijn werk dus ik kan niet mee kijken met je (netmeeting)... ik weet geen oplossing....

Als ik jouw was zou ik gewoon proberen te testen door nieuwe personal folders te maken, kijken of die wel weg kunnen. Anders een nieuw profiel maken (leeg), daar weer een keer proberen te openen (PST). PST door sturen en iemand anders laten openen.

Outlook re-install ? Een niet-illegale versie proberen ;)
 
ik heb al gereinstalled. probleem blijft is een 100% legale versie !

als ik een nieuwe pers. map maak kan ik deze wel verwijderen.

bedankt voor het medenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan