router aanschaffen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Berichten
561
hoi,

Ik wil een router gaan kopen zodat ik ook boven kan internetten. Ik heb al begrepen dat de E-tech een goede router is maar ik heb ff gekeken bij my com en daar hebben ze er ook een van Edimax, Broadband Router + 4p switch. is deze ook goed??
En welke kabels heb ik nodig. Mijn verbinding (kabel) komt binnen in de meterkast en gaat dan via een modem naar de computer. Ik wil de router neerzetten in de meterkast.
Dus ik moet van mijn modem naar de router en dan naar mijn comp1 en naar comp 2, als ik het goed begrijp?! Of zijn er nog meer dingen waar ik aan moet denken??

______________________

Luke
 
heb je die via internet gekocht?? werkt dit een beetje??

thnx voor de reactie!
 
Die had ik opgehaald bij de winkel in zwolle maar via internet gaat erg goed daar Nog geen problemen gehad met verzendingen !! :D
 
router

Neem gewoon de Sitecom DC 202. Da's een router en switch!. Heb je meteen een netwerkje. Ik heb het ding gekocht via Alternate voor 75,- Euro. (komt wel wat verzendkosten bij. Ik draai met 2 machines met XP. Werkt echt geheel probleemloos!.

Sucses
 
Edimax is goed, uitgebreid en NL talig voor zover er iets niet te snappen is en in de aanbieding bij de memo/mycom .

H

Er zijn er zovelen en allemaal wel goed...
[uitgezonderd het maandagmorgen product natuurlijk]dus kijk naar je eisen en wat je ermee wilt doen en dan naar de prijzen!!
 
ik heb die edimax gehaald bij mycom, werkt perfect. Internet is lekker snele n netwerk werkt ook perfect!!!

Bedankt voor de tips!!!

_____________

Luke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan