Driver moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

lainke

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
180
Beste vrienden,
Ik heb een pc gekocht ( een toonmodel aan een prijsje !!)
met een moederbord "MS-6340M Micro ATX A" het s een pc alles on-board, nu heb ik format c: gedaan en kan ik mijn beeldscherminstellingen niet veranderen van scermresolutie en de drivers voor de geluidskaart heb ik ook niet, op mijn pc staat "WINDOWS ME" maar die erkent de beeld en geluidskaart niet, weet iemand waar ik deze drivers kan vinden?
Hartelijk dank
 
Hartelijk dank voor je snelle reactie, maar welke drivers moet ik nu juist afhalen want er staan er zoveel in, ik her er 1 nodig voor mijn scherm en 1 nodig voor mijn geluid.
Groetjes, en alvast bedankt voor de moeite
 
Ja zo zat ik ook al, volgens die eerste link heb je een AC97 geluidskaart en een AGP slot, er staat niks over een videokaart onboard.

Maar probeer de eerste twee drivers eens zou ik zeggen.
 
ik heb de 2 drivers geprobeerd, geluid is nu al geinstalleerd, maar het beeldscherm wil niet, misschien toch verkeerde driver voor het beemldsherm?
 
Wat staat er in apparaatbeheer, als het goed is een onbekend apparaat met een vraagteken erbij.
 
nee, das juist het probleem, er staat "apparaat werkt correct", maar hij geeft enkel 16 kleuren en de resolutie is niet te veranderen !!
 
bij MSI kun je live update downen die kijkt wat er op je mobo zit en geeft je de juiste drivers hier kun je de liveupdate downen.
 
probleem is dat die pc niet op internet aangesloten is,
de naam die hij geeft is:
standaardmonitor op standaard-PCI Videoadapter (VGA)
 
De juiste gegevens van het moederbord zijn:
Microstar (MSI) KM133A Pro5 (MS-6340M v5.0)
 
Kijk ff op deze site daar staan ok alle onboard drivers voor je video moet je onboard VGA hebben.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan