knopjes keyboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenimex

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2001
Berichten
163
Ik heb een keyboard van Compaq (type kb-9963). Deze hoort officieel bij een Compaq-pc, maar ik heb een Dell :D Nu zitten er bovenaan het toetsenbord van die knopjes om programma's mee op te starten e.d. Hoe krijg ik deze aan de praat? Ik heb al op de site van Compaq gekeken, maar kan er niets over vinden.
Waarschijnlijk heb ik daar drivers oid voor nodig.

Kan iemand me helpen?
 
Heb je geen cd-rom meegeleverd gekregen met software om die knoppen in te stellen?
 
Je kunt het ook proberen op de manier van logitech.
Je gaat naar een internet site of een programma en drukt dan op ALT of CTRL en de voorkeur knop en dan staat hij in het geheugen (net als bij een autoradio).
 
Bij de setup van het zojuist gedownloade vraagt 'ie welke pc ik heb (keuze uit verschillende compaq-modellen), maar ik heb geen compaq :D gewoon maar 1 kiezen?
 
Die keuze staat er niet voor niks in. Kan zijn dat het mis gaat. De keuze is volledig aan jou. :rolleyes:
 
Foutmelding

Hallo,

Ik heb ook geprobeerd om het stuurprogramma te installeren maar het lukt niet. Na het downloaden van setup_32642.exe, vervolgens het uitpakken van het bestand SP17759.ZIP en als laatst het openen van het bestand SP17759.exe krijg ik het volgende scherm.

WP_000482.jpg

Videokaart: ATI RADEON HD 4870 X2 (1028 MB)
Moederbord: AM3 ready M4N82 Deluxe
Processor: Dual core AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+, 3099 Mhz

Ik zou heel erg dankbaar zijn met enige hulp.

Groeten Colin
 
Laatst bewerkt:
@c4cde

Hartelijk welkom op helpmij.nl
Reageren op een topic uit 2003 is niet meer relevant en niet toegestaan.
Graag je eigen vraag stellen.


Deze gaat op slot.
Succes, Jackall
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan