Prince of Persia 3D Zwevende Ruïnes

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppedein

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Berichten
339
Ik ben helemaal op het einde van dit level.
Nu moet ik nog naar boven naar de arena. Ik kan hier niet komen. Of de zwevende steen komt niet laag genoeg, of ik doe iets verkeerd. Weet iemand het nog?
Dank je wel.
 
las de walkthrough en daar word gesproken over de quick-reverse knop maar waar zit die ??
 
sorry dat ik het niet in een keer vraag maar dit probleem kwam ik ook nog tegen hoe gebruik ik de pijl en boog ??
 
:8-0: uhm wat dacht je van zwaard weg doen en dan pijl en boog switchen :)
 
Bedoel je misschien het level met die luchtschepen (in de vorm van een kegel met de punt naar onderen en een ballon dr boven)?

Als je bijna helemaal bovenin bent, dan is er idd een bewegende plaat waar ook ik, een jaar of 3 terug, niet op kon komen en toen moest ik jammergenoeg de strijd staken, omdat niemand het antwoord wist...het schijnt dat wel meer mensen dat probleem hebben...:(
 
zwaard weg doen met spatiebalk ok maar hoe pak ik het pijl en boog dan en wat bedoel je met switchen ???
 
oh.

uhm zwaard weg doen,Wat ik moet switchen bedoel is omwisselen, van zwaard naar pijl en boog.. ga naar controles en kijk wat pijl en boog is...
 
onder controls staat enkel vermeld wapen trekken ( dmv spatie toets) over het gebruik van de pijl en boog staat er niets vandaar ook dat ik het hier vraag
 
:)))))))))))))))))) eindelijk ik zocht naar toets nummer drie op het nummerieke deel van mijn toetsenboord.
deze scrolled door de verschillende wapens.
Gek dat dat nergens word vermeld in de diverse walktroughs die dit spel kent.
 
Kee dan :)

Ist trouwens een leuk spel? Of is de besturing onmogelijk.
 
Ik vind het best wel een leuk spel en de besturing is te doen niet super eenvoudig maar toch wel te doen nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan