chello / @home?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Berichten
5.498
ff een vraagje: wij kunnen nu kiezen uit chello en @home (we hebben nu chello, @home is der net bij)
chello is hier brak / *** / zuigt, maar is @home beter?
zo jah, dan moet ik mn ouders maar us ff overhalen...
 
Ik heb nu een jaar @Home en ben zeer tevreden, alhoewel de prijs wel aardig hoog is (breedband), maar je kunt ook voor een basispakket kiezen, dat is wat goedkoper, maar de internetsnelheid is minder en ook je website bij @home bedraagt minder mb.
 
Geplaatst door chrisgeerdink
Ik heb nu een jaar @Home en ben zeer tevreden, alhoewel de prijs wel aardig hoog is (breedband), maar je kunt ook voor een basispakket kiezen, dat is wat goedkoper, maar de internetsnelheid is minder en ook je website bij @home bedraagt minder mb.
jah, ik bedoelde dus @home breedband...
en ligt @home der vaak uit / vaak geen internet? en je bent bij @home niet afhankelijk van anderen toch?
 
Zou idd ook voor @home kiezen. Voor € 44.95 een hele snelle verbinding
 
@Home is zeer stabiel. Kheb volgens mij nog maar 1 keer dit jaar gehad dat ie 't niet deed, maar toen waren ze bezig met onderhoud. Uurtje later deed ie het weer. En onderhoud doen ze vaak 's nachts en het wordt ook aangekondigd op hun site.
 
Geplaatst door m@rio
Zou idd ook voor @home kiezen. Voor € 44.95 een hele snelle verbinding
das zelfs nog goedkoper dan chello...
moet ik toch maar us ff met mn ouders praten :p :D
 
mooi, bedankt iedereen :thumb:
heb ff een informatiepakket aangevraagd, en nou maar ff met mn ouders praten...wordt nog wat :p :D
 
bij @home is het ook zo dat als je langer dan een bepaalde periode niet online kunt door hun fout, en dan niet door onderhoud, maar door storing dan kun je een gedeelte van je abbonoments geld terug krijgen
(moet je wel iets van je laten horen, ze doen het niet uit hunzelf)

De preciese voorwaarden daarvoor weet ik niet, maar dat is vast wel op hun site terugtevinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan