Hoe instaleer ik een Canon BJC-2000?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArjenR

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
24
De geen die antwoord geeft op mijn vraag wilt die persoon zeer duidelijk zijn want deze vraag is voor iemand anders en die weet niet veel van computers af bedankt voor jullie begrip hier voor.

Alvast bedank ArjenR.
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me simpel, hij zal wel de cd met drivers hebben, die stopt hij erin en de rest volgt vanzelf lijkt mij
 
printer

ga na de site van canon als je internet hebt daar kan je alle drivers downloden voor de printers www.canon.nl
 
ALS 98 de printer niet automatisch herkend en die kennis heeft WEL een diskette erbij gekregen :

dan ga je naar configuratiescherm, printers, printers toevoegen.
Volg daarna de aanwijzingen op het scherm.
 
Geplaatst door gast0225
ALS 98 de printer niet automatisch herkend en die kennis heeft WEL een diskette erbij gekregen :

dan ga je naar configuratiescherm, printers, printers toevoegen.
Volg daarna de aanwijzingen op het scherm.
Die kennis zegt dat de BJC-2000 er niet bij staat.Dus welke moet je dan gebruiken?
 
nee, oke, hij wordt dus NIET door 98 herkend..........?

dan doen wat ik adviseerde, naar schermpje toegaan waar je printers kan toevoegen en dan NIET Windows de software op laten zoeken, maar de lokatie naar de diskette of CD (net wat je hebt) aanklikken met de muis.

Ik ken de software van Canon niet, maar er is tevens nog de kans dat de software NIET middels printer toevoegen moet worden geinstalleerd maar dat er op de diskette of de CDrom een setup.exe staat die je gewoon vanuit de verkenner (of Start -> uitvoeren). Dan worden de drivers gewoon vanuit de setup en volgende schermpjes op de Hdd geinstalleerd en hoef je (als je pech hebt) aan het eind van de installatie alleen nog maar in het scherm van de windowsprinter aan te geven dat je de (inmiddels geinstalleerde printer) als STANDAARD printer wilt gebruiken.

Laat de kennis dus eerst ff op de disk of CD-rom kijken (middels de verkenner) OF er een setup.exe (of install.exe) op de schijf staat...........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan