Ftp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Radek

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Berichten
151
Hallo

Ik heb op mijn computer een map staan met allemaal mp3s. Nu wil ik met wat vrienden de mp3s gaan uitwisselen met een ftp programma maar weet niet waar te beginnen.
Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om mijn map toegankelijk te maken via een ftp programma?
 
Hangt een beetje van het programma af dat je gebruikt, je zal iig rechten moeten geven per map, je firewall afstellen en een DNS is ook wel makkelijk voor je kortetermijn geheugen.

Ik prefereer BulletFTP2.15,
beschrijving stond dacht ik ook op http://go.to/wintips/

Verder hangt het van je firewall af hoe af te stellen...
 
als je ze hebt gedownd met bijv. een progje als kazaa, dan kun je ze op dezelfde manier ook weer "slijten",............. (geef de bestandjes desnoods een "vreemde" naam zodat de vrienden weinig "hits" krijgen, of anders gezegd, uitsluitend bij jou uitkomen)
 
Leuk dat uitwisselen maar je zit toch met een maximale upload snelheid als je bijvoorbeeld via de kabel zit.
Waarom moeilijk doen als het makkelijker kan en laat die vrienden gewoon zelf met Kazaa Lite ofzo zoeken.
 
en da's natuurlijk ook zo ja, tenzij het mp3tjes zijn die redelijk "uniek" zijn en alleen bij Radek op de HDD staan.......................
 
Het is gelukt. Bedankt voor alle hulp en info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan