Digicamera

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellybelly

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
399
goedeavond wie o wie kan mij helpen ,ik heb een digitale camera gekocht ,ben het nu aan het instaleren en krijg steeds de melding camera is niet aangsloten ,snap er helemaal niks van ben al de heel avond bezig ermee ,alvast bedankt
 
Om welke camera gaat het (merk,type), en hoe heb je 'm aangesloten??
 
hai het is een 2.0 mega pixel digital camera master , alleen ik was vergeten er bij te vertellen dta ik al eens een camera erop had maar ik kan dta ding nergens vinden om te verwijderen , ik heb hem via deusb aangesloten
 
ik krijg die amera er gewoon niet op geinstaleert terwijl ie voor win 98 is
 
ja oke hij is 2.0 megapixels, maar welk merk en type is het?
 
staat de camera aan, als je het aangesloten hebt aan je pc? Dat moet wel namelijk :)
 
Camera aan, kabel aangesloten, zowel in pc als camera, dan moet windows hem eigenlijk al zien, dan hoort hij als het goed is al te vragen naar je drivers
 
camera

je camera zou windows eigenlijk gelijk moeten zien als je hem aansluit. ik neem aan dat je software bij de camera hebt gekregen. zou je kunnen proberen om nieuwe hardware toe te voegen? misschien als je een driver installeerd dat hij het wel doet?
 
driver

nou ik weet niet meer precies hoe dat ging in win98 want ik heb al lang xp daar kan je gewoon een digitale camera installeren, heb je totaal geen software bij de camera gehad? ik weet eigenlijk ook niet of je driver nodig hebt, in usb,mijn camera sluit ik aan en ping,staat
hij bij deze computer,ik durf het niet te zeggen verder.
sorry.
 
ja dat dacht ik ook maar hij kan totlaal geen bsuringssysteem vinden
en die software heb ik er wel bij gehad maar dta wekt ook niet
 
Werkt je USB aansluiting wel naar behoren? Heb je er al eens iets anders op aangesloten gehad?
 
ja me vorige camera maar die krijg ik niet verijderd of eigelijk weet ik niet hoe het moet heb al bij software gekekn maar daar zie ik niks over die ouwe camera
 
allemaal harstikke bedankt vor de reacties maar ik heb de camera terug gebracht en kreeg me geld terug ,naar allen warschijnlijkheid lag het aan de cameras ,ant de volgende dag waren alle cameras eruit, dus maar nogmaals thxxxxx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan