Outlook : invoegen attachments default map

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcsm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
2
Beste,

Bij het invoegen van een attachment bij het maken van een bericht in Outlook, krijgen we steeds de map 'mijn documenten' te zien. Kunnen we dat ook instellen dat hij default naar een andere map gaat die we zelf kiezen, ipv naar 'mijn documenten' ?

Mcsm
 
volgens mij ook niet nee
als het kon zou ik het ook heel fijn vinden,maarjah het mocht niet zo zijn :(
 
outlook

nee volgens mij kan dat niet, hij komt altijd standaard in documenten, maar ik snap ook het probleem niet, het is toch simpel om van documenten naar een andere map te gaan?
 
Vreemd. OE is mij keurig gevolgd toen ik al mijn mappen (zonder mijn documenten van de C:) heb verplaatst.
Onthoudt Outlook niet je laatste handeling dan?

Aha Casper je was iets eerder. Leek me ook al raar dat het niet kon :)
 
Laatst bewerkt:
Re: outlook

Geplaatst door seeburg100
nee volgens mij kan dat niet, hij komt altijd standaard in documenten, maar ik snap ook het probleem niet, het is toch simpel om van documenten naar een andere map te gaan?


Mijn Idee:thumb:
 
Nou Raymond en Seeburg, ik vind het knap irritant als ik veel moet wandelen over de schijf dus waarom zou je het moeilijk doen als het makkelijk kan?
En dat kan het dus!
 
outlook

en dan heb je hem anders ingesteld, wel mooi hoor als je het graag wilt, maar dan, heb je een attachment in je documenten staan, en dan moet je ook veranderen.
schiet lekker op!
 
Geplaatst door Elisa
Nou Raymond en Seeburg, ik vind het knap irritant als ik veel moet wandelen over de schijf dus waarom zou je het moeilijk doen als het makkelijk kan?
En dat kan het dus!

Heb jij alles in één map staan dan:confused:
Dus jou eventuele progjes die je mee wil sturen staan tussen je afbeeldingen ofzo??
 
LOL het is hier overgeorganiseerd.
Natuurlijk niet maar als ik in OE een bijlage mee wil sturen gaat hij wel naar plek waar ik het meeste heb staan. Behalve progjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan