Inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

purplegixxer

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Berichten
371
Goedenmorgen, de vraag is deze: ik wil een forum neerzetten op een website, op zich is dat geen probleem maar het forum moet alleen toegankelijk zijn voor een bepaald aantal mensen.

Dus er moet zeg maar ingelogd worden hoe krijg ik dat voor elkaar?

Ik werk met frontpage en de pagina staat op een betaalde server en ik kan rechtstreeks uploaden vanuit frontpage

De boeken (frontpage 2002 in 24 uur en snelgids frontpage 2002) zeggen hier niks over (of ik heb niet goed gekeken!)

http://www.flyingwheels.nl/ is de pagina waar het om gaat maar dat even terzijde.

Alvast bedankt
 
Geplaatst door purplegixxer
Goedenmorgen, de vraag is deze: ik wil een forum neerzetten op een website, op zich is dat geen probleem maar het forum moet alleen toegankelijk zijn voor een bepaald aantal mensen.

Dus er moet zeg maar ingelogd worden hoe krijg ik dat voor elkaar?

Ik werk met frontpage en de pagina staat op een betaalde server en ik kan rechtstreeks uploaden vanuit frontpage

De boeken (frontpage 2002 in 24 uur en snelgids frontpage 2002) zeggen hier niks over (of ik heb niet goed gekeken!)

http://www.flyingwheels.nl/ is de pagina waar het om gaat maar dat even terzijde.

Alvast bedankt

zoek eens op google bij bv ht.access
 
Ok thanks maar het is niet 123 gedaan als ik het zo zie!

Ik ga er naar kijken bedankt
 
Geplaatst door purplegixxer
Ok thanks maar het is niet 123 gedaan als ik het zo zie!

Ik ga er naar kijken bedankt

het schijnt als je er even goed naar kijkt dat het dan wel meevalt (horen zeggen)
 
Het schijnt volgens een boekje dat je onder het tabblad tools/server (frontpage) kan aanklikken maar dat is bij mij niet aanklikbaar enig idee waarom dat zo is?

Want daar zou dat ook mee moeten kunnen!
 
Wel ik zal de oplossing er zelf even bij zetten!

Er zijn meerdere oplossingen:

(1) zoals Jheroen heeft aangegeven

(2) in Frontpage zelf: TOOLS/servers en dan gebruikers toevoegen met bijbehorend wachtwoord

(3) Als je een betaalde host hebt dan kan je een afgeschermde directory aangeven.

Later............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan