CPU Fan

Status
Niet open voor verdere reacties.

renewh

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2002
Berichten
43
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe rustige cpu-fan voor mijn Socket A-mobo (JETWAY 867AS). Na wat speurwerk heb ik 2 winkels gevonden, die in mijn woonomgeving (Groningen), low-noise fans aanbieden.

Dit zijn de;
- Coolermaster HSC-V62 Copper € 25,-
- 5F263B1M3 WhisperRock III van Spire € 16,-
(zie ook plaatje)

Mijn vraag is heeft iemand ervaring met deze cpu-coolers? Of zijn er nog andere interessante aanbiedingen die ik ben vergeten (winkels op het internet?)
 
Kijk eens of je ergens een Global Win TAK58 kunt vinden, of beter nog: een Zalman.
 
Hou er rekening mee dat het geluisniveau gemiddeld bepaald wordt door zo'n 5 ventilatoren;
Voeding, cpu fan, northbridgefan (soms), gpu fan, case fan (2X), en dan nog die harddisk (5400rdelijk stil, 7200 luider, 10000rpm vliegruig).
Dus haal je niet de illusie in je hoofd om te denken dat die ene stille ventilator het verschil gaat maken. Sorry voor het offtopic verhaal. (nu ik toch bezig ben: misschien is 't een idee je pc van binnen te isoleren?)
 
Bedankt voor de tips !

Ik heb al het een en ander aan mijn peeceetje verbouwd; ik heb al een geluidsarme HD, Casecooler en Voeding. Nu dus de CPU nog :)

Ik ben trouwens de Zalman tegengekomen op www.norrod.nl. Ik denk dat ik deze maar ga doen, aangezien deze extreem rustig is.

Grtz René
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan