HP C2746A welke kabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iignoredit

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2002
Berichten
246
ik heb een C2746A van Hewlet Packard gekocht maar er zit geen kabel bij... wel een stroomsnoer maar geen CRT snoer maar wel een hele rare aansluiting ik kan maar niet vinden watvoor aansluiting het is ik hoop dat iemand het weet...

Greetaz me
 
Een CRT snoer is de aansluiting voor het beeldscherm

CRT
Cathode Ray Tubes. Beeldscherm. De adapter van VGA monitor stuurt signalen naar drie elektronenkanonnen die zich aan de achterzijde van de cathodebuis (CRT) bevinden. Elk kanon lanceert een stroom elektronen, 1 stroom voor elk van de drie primaire kleuren. De intensiteit van elke stroom wordt bepaald door de signalen van de adapter.


Maar je praat over de voeding. Wat bedoel je nu precies ?
 
Is het zo onduidelijk dan? Bij de monitor heeft hij een stroomsnoer maar geen <strike>CRT</strike> VGA-snoer. En naar verluid is er helemaal geen 15-pins VGA connector, klopt dat?
 
Je kan hier 3- en 5-bnc kabels voor gebruiken, te koop bij de betere computerzaak.
 
Hallo,

Sorry voor mijn late reactie :)

ik was even bij iemand anders

Een CRT snoer is de aansluiting voor het beeldscherm

deze4 aansluiting is helaas niet aanwezig

ja steve dat klopt idd ik snap er niet veel van
ik geloof dat lekkere kwal gelijk heeft BNC hmm dan ga ik morgen maar eens kijken bij een paar zaken


thx voor de reacties ik heb nog 1 vraagje

werkt deze monitor op een normale pc? en zie ik gewoon alles dos enzo???

Greetz me
 
Nou, het hangt van de videokaart af, want vooral ouderwetse dingen als dos-schermen en bios-schermen etc kunnen nog wel eens zwart blijven. In dit geval hoef je dus niet bang te zijn als de monitor geen beeld geeft bij het opstarten, dat komt dus wat later.
 
In ieder geval heeft BNC een betere beeldkwaliteit dan VGA.
 
maar ik heb dus waarchinlijk geen beeld in dos ???
dat had ik namelijk al ergens gelezen...

is daar wat aan te doen?

owjah en weet iemand een winkel in haarlem waar ik zon kabeltje kan kopen en de prijs die hij gaat kosten ???

greetz me
 
goed idee ik ga er morgen eens kijken

ps over dat het scherm misschien zwart blijft...

ligt dit aan de graphicscard???

ik heb de

ASUS V8170Pro GF4MX460 64MB DDR, TVout

kan deze kaart ook dos doorstreamen naar mijn 20" monitortje (heb net even een 14" geleend van een kennis :))

ik vind dos wel iets belangrijks namelijk en het bios ook als dit niet kan dan gah ik proberen iemand te vinden die zo gek ik mij een gewone monitor ervoor te geven

bv 17" ofzo :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan