Hoe kan ik ze het beste opslaan????

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolle

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Berichten
279
We hebben een PCTV Rave van pinnacle ingebouwd en we kunnen inderdaad de video beelden op de c schijf opslaan. Maar hoe kunnen we deze het beste opslaan om ze ook op de dvd speler te zien? Op de pc goed af tespelen maar op de dvd ziet hem niet.

Groeten marco
 
Je kunt deze het best omzetten naar een vcd of svcd bestand.
 
Gebruik een goede video editor om de files van pinnacle om te zetten naar mpeg1 of mpeg2(vcd/svcd)
Let wel op dat je meerdere cd's nodig kan hebben.
 
Bedankt voor de reactie zover, dus eigenlijk heeft mijn vader de studio 8 van pinnacle nodig om ze zowieso naar vcd of svcd te zetten, welke ander software adviseren jullie hiervoor? of zou het ook kunnen met de standaard software van pinnacle?

Alvast bedankt marco.

Mijn pa draaid met P11, windows 98 met brandersprogramma van roxio.
 
Met Roxio moet dat ook lukken. Vraag is alleen: ondersteunt die DvD-speler wel svcd?

Groetjes,
Bennie
 
Volgens mij wel bennie, hij heeft eigenlijk net 1 maand een dvd speler van jvc die eigenlijk alles zou moeten kunnen afspelen, losse foto's e.d. ziet die ook.
Maar hij slikte deze cd's nog niet , dus dat zal nog een kwestie zijn van proberen, maar moet je de cd's ook voltooien om zowieso te kunnen afspelen op je dvd.

groeten marco.
 
Bedankt bennie hier kunnen we wat mee maar ik stop er maar even mee, zal zeker wat van me laten horen als die ouwe van mij het voor elkaar heeft!

groeten marco
 
http://www.vcdhelp.com/dvdplayers.php?DVDnameid=1940&Search=Search&#comments

Bennie dit is de link met de dvd speler, zou daar volgens mij niet aan kunnen liggen.
Het is de JVC-XVN5SL.

Wacht wel even op je antwoord.
 
Marco, met die speler is helemaal niets mee. De gebruikers bij die link die 'em hebben zijn er ook erg tevreden over. SVCD wordt dus prima ondersteund. De oorzaak ligt dus elders.

Groetjes,
Bennie
 
Bennie bedankt voor je reactie, ik heb van die zelfde site goede info kunnen halen hoe het wel met roxio moet en anders is er toch nog genoeg freeware!

Bennie groetjes en je hoort van me.

marco
 
Beste bennie, mijn vader heeft roxio nu zover dat ie wegschrijft als mpeg maar als hij hem wil branden als vcd dan gooid hij de cd-rw er weer gelijk uit, cd geformateerd werkt ook niet.
Weet jij nog iets?

groeten marco
 
Marco, is het encoderen gedaan door Studio 8 en als mpeg-1? En speelt die goed af, zeg in WMP? En kopieer dan met "Disc At Once mode" of "Track At Once"? Hoewel Roxio het moet kunnen, lees ik wel meer problemen. Kijk anders eens wat rond op het Roxio-forum. Gebruik daarbij ook de zoekfunctie op het forum.

Groetjes,
Bennie
 
Hey Bolle
Installeer ulead videostudio 6
deze kan ook videos capturen en omzetten naar (s)vcd en is in staat deze zelf te branden op cdr(rw).
Mits jouw brander wordt ondersteund.
Ikzelf gebruik dit proggy met volle tevredenheid.
O.a. om divx om te zetten naar vcd+branden met zeer goede kwaliteit.
Als het aan het branden ligt, probeer dan op een lagere snelheid te branden.
Suc6
 
Ik heb van de roxio site een patch van 22,8 Mb gehaald,
heb van het roxio-forum wel het een en ander af kunnen halen maar het gaat nog steeds niet echt lekker.Mijn pa heeft via roxio filmbestand omgezet naar MPEG en heeft daarna geprobeerd te branden (Disk at once) blijft hem eruitgooien.
Ben nog bezig met geheugen uitbreiding voor hem maar Compaq is niet zo makkelijk al heel wat geheugen latjes geprobeerd maarja ziet weinig dus gaan we de originele bestellen, hij heeft nu 128MB (willen 512MB) max voor Compaq.
Jackall waar kan ik die ulead videostudio het beste weghalen, kun je hem ook eerst proberen en daarna aanschaffen?

Bedankt marco.
 
Een ander alternatief is Nero die kan dat ook heel goed en zeker met tmpgencoder die kan prima files omzetten naar mpeg kijk ff op de site van tazman daar staat het ook en prima uitgelegd.
 
kijk op www.ulead.com
daar kan je in ieder geval een trialversie binnen halen.
Let op de originele versie is ruim 80 mb groot.
Succes.
 
Bedankt, mijn vader is er druk meebezig alleen de werkweek begint weer dus dat zal vrijdag weer worden ben ik bang, ik laat jullie het zo snel mogelijk weten of het gelukt is met roxio of ulead 6 tot zover bedankt voor de reacties!!!!!!!!!!!!!!!!


groeten marco
 
Mijn pa belde me net op, om te zeggen dat het was gelukt om een dvd te branden. En het beeld was nog mooi strak ook, dat ga ik dus as vrijdag is ff bekijken, iedereen bedankt voor zijn hulp en tot kiekus.


groeten marco.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan