Laptop erbij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Initial1

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Berichten
127
Hi,

Bij mij thuis heb ik 2 computer op een 4 poort router gezet en nu koop ik een laptop erbij die wil ik ook via de router internetten. Echter heb ik geen zin in om met een utp kable door het huis te lopen. Daarom vraag ik me af wat ik kan doen? Ik ben zelf niet echt bekend met wireless netwerk. Als alleen via wireless kan wat heb ik nodig en hoe duur zal het ongeveer worden?

Alvast bedank.


Mvg
 
ik wil mijn ouwe router gebruiken (vigor 2300) Ik wil alleen voor de laptop een wireless netwerk hebben met de router. Dus iemand anders een idee?
 
Geplaatst door Initial1
ik wil mijn ouwe router gebruiken (vigor 2300) Ik wil alleen voor de laptop een wireless netwerk hebben met de router. Dus iemand anders een idee?

Onmogelijk wat jij wilt. Als je iets wilt ontvangen op je laptop zul je dat ook moeten uitzenden en dat kan jouw huidige router niet.

Oplossing: Zie post van M@rio
 
bestaat er zo geen module die je in de router kan steken, om zo draadloos te kunnen werken?

indien niet, dan denk ik toch dat ik het gat in de markt gevonden heb...
 
Geplaatst door bullsryver
bestaat er zo geen module die je in de router kan steken, om zo draadloos te kunnen werken?

indien niet, dan denk ik toch dat ik het gat in de markt gevonden heb...

Misschien wel, maar dat zal dan wel een duur apparaatje zijn. Ik zou zeggen, doe eens een google-tje!:)
 
Internet delen/wireless

Is de Sitecom WL-008 draadloos netwerl set een oplossing ? Denk hier zelf ook over. Wie heeft hier ervaring mee ? Als ik Alcatel USB modem heb en deze set kan ik Internet dan delen ?
 
Re: Internet delen/wireless

Geplaatst door frans.hofman
Is de Sitecom WL-008 draadloos netwerl set een oplossing ? Denk hier zelf ook over. Wie heeft hier ervaring mee ? Als ik Alcatel USB modem heb en deze set kan ik Internet dan delen ?

Een USB modem kan niet direct op dit apparaat aangesloten worden, hij heeft namelijk alleen een ethernet (10/100)aansluiting. Je zal het USB modem dus eerst aan een pc met usb aansluiting moeten koppelen. En dan vanaf die zelfde pc met een Ethernet kaart en Cross UTP kabel naar de Sitecom WL-008.

Succes :)
 
USB WIreless Network

Juist Alcatel US 330 modem gaat naar desktop en daar sluit ik dan de Sitecom Wl-008 op aan. Geen ethernet kaart o.i.d. In forum Sitecom lees ik veel problemen, Aangeien ik abslouut geen wizzkid ben vraag ik mij af of ik hier wel aan moet beginnen. Heeft iemand nog positieve ervaringen ? Prjs is rederlijk Euro 147 bij Dixons.
 
Als ik een wireless accesspoint op de vigor2300 aansluit werkt dan wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan