[gezocht] Coole Game

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Berichten
1.036
Ik zoek een leuke game voor op mijn GameCube voor in het weekend.

Mensen die een voorkeur hebben aan een spel?

Zo dacht ik zelf misschien aan Star Fox Adventures Luigi Mansion.

Niet deze spellen die heb ik al:
Mario Sunshine
Super Smash Bros.
Ssx Tricky

BVD Mike
 
Wat vind je leuk? k' zelf ben verslaafd aan Time splitters 2 en super monkeyball. Tonyhawk 4 is ook erg mooi. Rouge leader is moeilijk maar als je der veel tijd aan besteed een topper.Die hard en Harry potter (deel 2 dan) schijnen ook goede games te zijn (die hard heeft geen multiplayer maar een gode singel player). Verder zou je nog kunnen kijken naar james bond maar time splitters 2 is (denk ik dan leuker). De games die je noemt zou ik nie chekken die zijn veels te kort en als je veel speelt heb je ze in 1 weekend uitgespeeld. Zeg maar wat voor genre (soort game e.g shooter.adventure,race spel)je leuk vind der is zat in nintendo land.

[oftopic]
1. Mischien is het wel handig wat geld opzij te zetten 2003 word een top jaar voor de gamecube.Chek dit
2. Heb jij een scart kabel k' ga der maandag 1 kopen maar zie je dan ook verschil ?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik beetje laat kom met mijn reactie. Maar ik hou van RPG en wel van Adventures en Platformers.

En over die scart kabel je heb hem al gekocht?
 
Ik heb die scartkabel en ik moet zeggen het verschil zie je duidelijk in de zonnige titels (Super Mario Sunshine,Super Smash Brothers). In de donkere titels zie je weinig verschil. Ook mischien handig om te weten wit is nu ook echt wit in plaats van grijs achtig. De officiele nintendo scartkabel zou ik niet kopen (30 euro das bijna 70 piek voor een kabeltje) Maar er zijn zat goede 3e party kabels. Verder heb ik hier even een mooi lijsie gemaakt.

RPG : (nog) schaars op de cubus maar deze zou je kunnen kopen.
* Bulder's gate : dark alliance
* Evolution worlds
* Lost kingdoms
Deze zijn het wachten waard
Lost kingdoms 2 (18-Apr-2003)
Skies of arcadia : Legends ( nog geen pal release )
Final fantasy : Chrystal Chronles (Q1 2004 ?)

Adventures :
Uitstervend genre maar nog redeljik sterk op de cubus helas zijn er nog geen titels released die het kopen waard zijn. Maar deze moet je hebben
* Zelda : The wind waker (3 mei)
* Zelda : Orcan of time en ura zelda ( Krijg je gratis bij z:tww tenmiste als je hem preoderd)
* Metriod prime (topper topper topper 28 maart)

Adventures : De cubus rulezzzzt zwaar op dit gebied
er zijn heel wat platformers maar ik kan je deze site aan raden met een mooie vergelijking. Niet verder vertellen maar in metriod prime en zelda schijnen ook platform elementen te zitten.

Momenteel dus weinig dat het kopen waard is. Daar moet je helaas) nog even op wachten. Mischien dat een titel als hary potter 2 je wel even zoet hout. Potter slaagt in de meeste gamebladen met een dikke voldoende en is nu al uit en platformer. Plus dat als je een gba hebt (of een vriend met een gba en een videotheek in de buurt) met harry potter (kun je ook huren) je een nieuw level unlockt. Ga nooit over 1 nacht ijs en lees deze revieuws even door. Mischien dat er nog wat leuks staat op de release lijst van www.tothegame.com
 
sonic adventure 2 is ook wel een goed spel maar wel nagemaakt van dreamcast (die ik heb)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan