ps2 achterin.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Er wilde eens iemand weten,wat er achter in je ps2 kon(ergens,zit een klepje)bij de aan/uit knop hier heb ik wat info:
Belangrijkste kenmerken:
40GB interne harde schijf (voor PlayStation 2)
10/100MB netwerkadapter (Ethernet) (voor PlayStation 2)
USB-toetsenbord en -muis (voor PlayStation 2) (muis via toetsenbord)
VGA-monitorkabel (voor PlayStation 2) (met audio-aansluitingen)
Linux (voor PlayStation 2) software versie 1.0
Vereisten:
 
jah ik heb zoon ding en is allemaal leuk en aardig dat dat erin kan. maar wanneer gaan ze nu eens echt beginnen met online games op PS2 ik heb er nog niets van gehoord.
 
jah maar goed die netwerk kaart kan je ook niet voor de lol kopen natuurlijk.
 
Cube online 7 maart
xbox online 14 maart

hmmmmm k' denk nie dat sony achter kan blijven.
 
game-cube.

Op gamecube.Waar zit die ruimte dan voor de modem.?????
 
Re: game-cube.

Geplaatst door game-master
Op gamecube.Waar zit die ruimte dan voor de modem.?????

Cube omdraaien en je ziet drie poorten 2x seriel 1x highspeed
 
Geplaatst door Kesum
jah ik heb zoon ding en is allemaal leuk en aardig dat dat erin kan. maar wanneer gaan ze nu eens echt beginnen met online games op PS2 ik heb er nog niets van gehoord.

Online games zijn al wel uit:

- Madden
- Tony Hawk's Pro Skater 3 en 4
- SOCOM: US Navy Seals

In mijn bezit heb ik THPS4 en US Navy Seals.

Maar ja, zonder modem kom je niet ver :(
 
Geplaatst door Saviola


Online games zijn al wel uit:

- Madden
- Tony Hawk's Pro Skater 3 en 4
- SOCOM: US Navy Seals

In mijn bezit heb ik THPS4 en US Navy Seals.

Maar ja, zonder modem kom je niet ver :(

Tja madden lijkt me ook nie cht zo'n topper. Hopelijk dat niemand (big n,s, en big m) het verpest met de prijs
 
De prijs zou rond de 70 euro komen te liggen. Dat is incl. game, netwerk adapter en start-up/tools disc.
 
Nie slecht 70 euro. Cubus is als het goed is 15 dollar voor de modem
 
okee,effe een vraagje.

Okke,nog even een vraagje.Als je bijvoorbeeld wilt spelen op internet met een ps2 meot je dan betalen zolang je erop zit,of een maand tarrief of niks(niks zal het niet zijn want alles in het land moet je betalen).
 
die vraag kwam van mij game-master,maar ondertussen heb ik al een antwoord gevonden. normaal zijn er nu al modems uit mar ik weet niet waar ze ze verkopen en ik denk niet dat je extra zult moeten betalen om op internet te gamen,ik denk dat hetgewoon het zelfde tarief zal zijn of je pc!
 
XBOX heeft denk ik het beste netwerk nu, met de PS2 online wordt 3x niks ben ik bang. Gamecube is ook niet echt perfect. XBOX Live! Heeft de funds van Billy achter zich, en met hun serverpark denk ik dat dat het best is. Dat was mijn bijdrage dan maar weer :p.
 
modum

er komt een modum netwerkkaart achter in de ps2 heb ik gelezzen en ik heb hem ook al gezien maar hij is nog niet te koop in nederland want ze zijn er nog me bezig want er komt nog een verbingding bij voor de kabel en wanneer hij uit komt weet ik niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan