Poort 80 openzetten Zonealarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

L.Mo

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
14
Hallo,
Ik heb thuis apache webserver draaien, en zonealarm.. Dat laatste vormt het probleem. Zonealarm blockt iedereen die dan naar mijn server wil. Hoe zet ik poort 80 dan open in Zonealarm? Ik heb Zonealarm Pro 3. Maar maakt het dan ook nog uit als ik poort 80 openzet? Moet ik dan altijd Apache hebben draaien die dan alles wat binnen komt 'opvangt', omdat ze anders wel via de openstaande poort 80 zonder Apache erachter misschien binnen kunnen komen?

Bedankt
 
apache is toch een server programma,dus als je via programma's in zonealarm apache rechten toekent als server zal hij gewoon connects accepteren van het net
 
Zonealarm had al de vraag gesteld of apache naar het internet mocht, dus ik dacht dat ik het daar niet meer hoefde te zoeken. Maar hij had idd nog geen rechten om server te zijn :eek:

bedankt
 
apache is toch een server programma,dus als je via programma's in zonealarm apache rechten toekent als server zal hij gewoon connects accepteren van het net

hoe doe je dat?! :eek:

groeten stefan..
btw, ik zit met 'tzelfde probleem
 
In zonealarm ga je naar program control. daar zoek je apache op (staat er 2 keer in) en klik dan erachter in de kolom access en server, en zorg dat er dan overal trusted komt te staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan