Server + PHP

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Baia*

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2001
Berichten
438
Beste mensen,

Ik wil een eigen server en php installeren maar het bestand (php-4.3.0-Win32.zip) die ik moest downloaden en extracten bevat geen dll's zoals aangegeven in diverse handleidingen voor het opzetten van een eigen server. Waar kan ik die vinden...?

Wat moet ik doen? Tevens moet ik nog php.ini hebben ofzo..waar kan ik die downloaden?

En als ik de server op wil starten kan hij het bestand: php4apache.dll niet vinden. deze staat namelijk ook helemaal niet in de aangegeven map, terwijl ik alles heb gedaan volgens de handleiding.

Wie kan me helpen..>??

Alvast bedankt,
Jeroen
 
ik heb de dll's nu gevonden...ze werden alleen niet weergegeven...

Nu krijg ik alleen nog de foutmelding dat hij php4apache.dll niet kan vinden, terwijl deze gewoon op de opgegeven locatie staat..
 
Ik heb vorige week een webserver opgezet met dit artikel van phpfreakz.nl

Soms moet je tijdens het veranderen van ini of conf bestanden iets intypen voor php. In het artikel staat dan 'php3' maar omdat we nu al bij php 4 zijn typ je 'php' ipv 'php3'.
 
windows (IIS) server, plus ZEND.COM pakket

dan heb je ASP/ASP.net/PHP en MySQL ondersteuning.

je hoeft hier NIETS voor te doen, alleen 2x op volgende drukken op de installatie!

IK MEEN HET
 
:D je kan ook kiezen voor XAMPP,
dat is een server met appache,php,sql,ftp,pop3 en de server word compleet voor je geinstalleerd
dus geen gezeur je hoeft em allene maar te starten

Website
 
Inderdaad, ik heb ook goede ervaringen met XAMPP :D
 
Even over oude topics ophalen...we zijn inmiddels meer dan 4 jaar verder!!

Jeroen
 
En het is nog niet gelukt? :eek: De status staat immers nog op niet opgelost:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan