site uploden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
821
ik wil mijn met frontpage gemaakte site op internet zetten. ik heb dat geprobeert met WS ftp en Cute ftp.
maar bij allebei kan hij geen verbinding maken.
ik heb het al bij verschillende providers geprobeert.
zonnet, 12move, pro hosting, wanadoo allemaal werken ze niet. wie weet wat ik moet doen?
 
reply

hij zegt aanmelden bij de ftp-server met de opgegeven gebruikersnaam en opgegeven wachtwoord niet mogelijk.
 
reply

hij zegt aanmelden bij de ftp-server met de opgegeven gebruikersnaam en opgegeven wachtwoord niet mogelijk.

als ik mijn eigennaam en wachtwoord heb ingevoerd.
 
Re: reply

Geplaatst door Superspinnie
hij zegt aanmelden bij de ftp-server met de opgegeven gebruikersnaam en opgegeven wachtwoord niet mogelijk.

als ik mijn eigennaam en wachtwoord heb ingevoerd.

De gebruikersnaam is dus de sitenaam, soms heb je hier een andere naam voor nodig, oa bij TMF
Je wachtwoord is je pasword.
Ook het pasword voor je site kan anders zijn dan je normale internet toegangs pasword.

En bij TMF en 12Move dien je in te bellen via hun eigen nummer.

Soms ligt het wel eens aan IE, kijk op de beveiligingen goed staan, anders Standaard kiezen.
Computer afsluiten en opnieuw opstarten.

:cool:
 
Re: reply

Geplaatst door Superspinnie
hij zegt aanmelden bij de ftp-server met de opgegeven gebruikersnaam en opgegeven wachtwoord niet mogelijk.

als ik mijn eigennaam en wachtwoord heb ingevoerd.

probeer te vermijden om dubbelop te posten, dit scheelt helpmij een boel dataverkeer en dus een hoop geld.. bedankt
 
Re: Re: reply

Geplaatst door almer


probeer te vermijden om dubbelop te posten, dit scheelt helpmij een boel dataverkeer en dus een hoop geld.. bedankt


ja sorry het ging perongeluk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan