frontpage beeld instelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

purplegixxer

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Berichten
371
Wat of hoe maak ik in frontpage 2002 de instelling dat de webpagina in verschillende beeldformaten het zelfde is?
 
Ligt eraan hoe je pagina in elkaar zit, het beste kan je dan met tabellen gaan werken.
 
Als je bedoeld dat het formaat zich aan moet passen naar de resolutie van de bezoeker;
Kan niet, je zult dan alle pagina's op een andere resolutie moeten maken en dan in het begin een keuzescherm moeten maken.
 
Geplaatst door purplegixxer
Vergis ik me of zijn dit 2 tegenstrijdige antwoorden?

Nee, antwoorden kloppen, alleen als je gaat werken met tabellen kan je de pagina redelijk hetzelfde houden, zodat op elke resolutie alles er hetzelfde uitziet. Je moet dan rekening houden met de afmetingen die per resolutie zichtbaar zijn voor bezoekers. Te testen hier
http://www.web-con.nl/site/tutorials.php?tutorial=223
 
Ligt er aan wat je exact met je vraag bedoeld;
Er is in ieder geval geen instelling dat je pics etc. meevegroten of verkleinen aan de hand van iemands resolutie.
In het geval dat je wilt dat je pagina gewoon netjes bij iedere resolutie centreren, dan zal je idd tabellen en/of frames moeten gebruiken.
Mijn tutorial bijv. gaat met de grote van een scherm mee d.m.v. tabellen en cellen, de pics blijven hoe dan ook net zo groot.
 
Wel ik bedoel inderdaad dat de pagina in verschillende resoluties er het zelfde uitziet (Dimage) en na toch nog eens GOED in het boekje gekeken te hebben bleek dat je dat redelijk kunt doen met tabellen (Caspar107) dus beide dank voor de antwoorden ik ga maar eens verder knoeien met deze ellende!!

Bedankt voor de oplossingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan