snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

tamme

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2001
Berichten
155
Ik heb de laatste dagen niet zo"n hoge snelheid met internetten. Op speedtest kom ik met downloaden onder de 100 kbyte/sec normaal zit ik er ruim boven en mijn uploadsnelheid is bijna gehalveerd terwijl die normaal op 14kb/sec zit.Kan dit aan mijn instellingen liggen of zit chello gewoon te kloten omdat ik teveel download, wat ook nog wel meevalt vind ikzelf. hooguit 500 mb op een dag.
 
Lijkt me een probleem dat bij Chello ligt, dus gewoon even bellen en een storing melden.
 
Weet het niet zeker, maar misschien wat spyware op de pc? ff scannen met ad-aware. Ben je ook virusvrij?
Greetz,
 
Hij is nou wel weer aardig snel, ik denk dat het toch aan chello zelf ligt. Ik heb de spyware er ook afgehaald en hij is virusvrij. Alleen de uploadsnelheid komt nog steeds niet boven de acht k/byte/sec en dat is wel vreemd, maar ik denk dat chello dat doet tegen het downloaden. Chello heeft wel vaker verrassingen in petto. In ieder geval bedankt tot zover.
 
Ik weet niet waar je woont, Tamme, maar hier in de regio Arnhem zit ik nu op 136 KB/s down en op 16 KB/s up. Ik heb niet de indruk dat Chello hier ligt te kl*ten. Gecheckt met www.mordax.nl

grtz
 
Chello en kloten

Ik denk dat chello hun tijd niet verspilt aan mensen die maar 500 mb downloaden

dan zijn er wel andere klanten:

verzend je veel spam.
heb je een virus?
heb je zonealarm
imesh/kazaa
spelletjes
netwerkje/router.
etc.

wat ik bedoel te zeggen:

het is makkelijk om tegen chello aan te schoppen maar kijk eerst in je eigen systeem voor dat je een ander de schuld geeft.


een tevreden chello-gebruiker.
 
Chello....

Bij @home, als ie werkt want de laatste dagen is het *****!!!

Normaal een download(als er een verbinding is) van tussen de 400-500 Kbs bij mordax en een groot bestand downloaden via tucows, gemiddeld 500-600 Kbs

en hier een andere link voor een test

http://webservices.zdnet.com/zdnet/bandwidth/

en daar haal ik 1404 kbps en het maximum is 1500 kbps....

grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan