Safari Browser ook voor op windows?

Status
Niet open voor verdere reacties.

superwurm

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2002
Berichten
211
Weet iemand of er van de Safari browser van Apple/Mac ook een windows versie is?
 
Ik denk dat wurmpy daarvoor een appel moet kopen...
 
yo

Ja, ik heb een mac hier staan, onder een grote laag stof. Ik ben er niet zo laaiend enthousiast over. Zou stabiel moeten zijn, maar dat valt wel mee. Ik heb vroeger in een designstudio gewerkt, waar allemaal van die mac-dingen stonden, en die liepen regelmatig vast, terwijl de PC's die kuren niet hadden.
(offtopic) Die legende van de stabiele mac is zo achterhaalt als 't maar kan(/offtopic)

Wel raar als Mac geen Safari heeft voor windows, want windows heeft toch ook een IE voor de mac?
 
... Tja maar waarom zou je een Mac kopen als de software ook op een PC loopt...
 
Zeg, windows-slaafjes :D;), een Mac werkt ook prima en is nog mooier ook.
 
Oja, je hebt ook quicktime. Een programmaatje dat ook in windows werkt. Niet zo ziekelijk als realplayer.

Voor Quicktime of andere mac software koop ik geen mac, net zo min als dat ik een pc koop vanwege pc software.
Een Mac zou ik eventueel kopen vanwege de HOAX dat het stabieler zou zijn dan een PC. Of beter gezegt, de HOAX sugereert dat de pc's niet zo goed zouden zijn als een Mac. Maar dat is maar een halve waarheid. Een Packard hell bijvoorbeeld is inderdaad minder goed dan een mac. dat weet ik uit eigen ervaring, maar er zijn zat PC's die beter zijn dan een mac.
Maar gezien het feit dat slechts 10% van de computerende wereldbevolking zich heeft laten (mis)leiden door de fabel van de stabielere mac, en 90% zich niks aantrekt van de fabeltjes en zelf gaat zoeken en uitkomt bij de PC....

Ik ben trouwens geen windowslaaf, ik heb ook linux op een pc, en zelfs ook een mac, enzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan