Adaware 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wanneer kunnen we die gaan downloaden?
 
Geplaatst door KaWouter


Begin Februarie....

lees hier verder

ik kan dit even niet volgen, maar dat ligt vast aan mij :)

je schrijft dat ie begin februari gedownload kan worden, en als ik doorklik op je link kan ik m nu al downloaden??

verder wil ik nog graag weten of al die verhalen over dat Adaware zou stoppen, of geen nieuwere versies meer zou maken, dus onjuist zijn?

Als iemand het antwoord op deze 2 vragen weet, dan ben ik weer helemaal bij ....:)
 
Heb imidels adadware al ingeruld voor spybot dusse ze mogen wel met wat goeds koemn.
 
Geplaatst door hangmat
En wanneer kunnen we die gaan downloaden?
...en gaan "we" die wel downloaden? Ik ben aardig gewend geraakt aan Spybot en Spywareblaster. Daar hou ik 't voorlopig even bij.

grtz
 
Als je op die links klikt zul je zien dat er een popup komt dat ze nog niet beschikbaar zijn. ;)

De verhalen dat ze geen nieuwe versies meer maken zijn onjuist. Zie schreenshots. Ze hebben er alleen een tijd over gedaan.

Ik zeg niet dat je SpywareBlaster en Spybot moet verlaten. Zeker niet. Ik zeg alleen dat er een aanvulling/alternatief aan komt.

Groetjes,

Pieter
 
Geplaatst door Pieter Arntz
Als je op die links klikt zul je zien dat er een popup komt dat ze nog niet beschikbaar zijn. ;)

De verhalen dat ze geen nieuwe versies meer maken zijn onjuist. Zie schreenshots. Ze hebben er alleen een tijd over gedaan.

Ik zeg niet dat je SpywareBlaster en Spybot moet verlaten. Zeker niet. Ik zeg alleen dat er een aanvulling/alternatief aan komt.

Groetjes,

Pieter
pieter ik snap het helemaal! bedankt
ik gebruik nu nog een oude versie van adaware, dus ik wacht even af....
 
eindelijk

daar zullen veel mensen blij mee zijn,
waaronder ikke
greetzzzz massimo
 
Geplaatst door @temptation
Doen die goedzakkies het nogsteeds voor nop?:eek:

Gratis versie komt er ook weer aan, ja.
Maar het ziet er naar uit dat ze nog wel even bezig zijn om wat kinderziektes weg te poetsen.

Groetjes,

Pieter
 
Werkt toch weer als vanouds :D
 

Bijlagen

  • ad_aware.jpg
    ad_aware.jpg
    80,5 KB · Weergaven: 149
Ja... allemaal leuk en aardig, maar vooralsnog is Ad Aware 6.0 nergens te downloaden.
Miischien te overwegen om voortaan eerst de daadwerkelijke release van nieuw produkt af te wachten??
 
de gratis versie is uiterlijk maandag 10 februari beschikbaar (volgens de makers van Ad-aware)
 
ik houd spybot ook, maar.............
ik doe voor de grap wel eens een "testje", eerst spybot en dan daarna de "oude" adaware 5 met de reffile van september 2002.

1 op de 4 a 5 keer, vindt de "oude" adaware toch files (spyware) die spybot niet gevonden had. Weliswaar soms heel "onschuldige" zoals het soort van "doubleclick.net", maar toch..................

Dus : ik ben het met je eens, maar ik ga adaware6 er zeer zeker naast gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan