toetsenbord geeft andere tekens

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadame1011

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
Berichten
305
zo als nu heb ik laast van toeten op mijn toesten bord die andere waardes geven zoals ik een vraagteken wil typen krijg ik = bij apestaartje krijg ik bijv" hoe kan dit als ik mijn computer opnieuw opstart blijkt alles weer goed te gaan maar naar een tijdje heb ik dit probleem weer
 
Kan het niet zijn dat de taal instelling veranderd? Als hij op nederlands staat geeft idd andere tekens. Gooi de nederlandse instellingen van je toetsenbord weg en behoud de engelse.

Hoop dat je probleem hiermee opgelost is.
 
Taal van je toetsenbord moet VS internationaal zijn

Groetjes, Tanja
 
Dat kun je doen bij Start, instellingen, configuratiescherm, toetsenbord, tweede tabblad is taal, kies daar. (ik heb win98 SE) misschien is dit bij jou iets anders, maar in ieder geval moet je het daar zoeken.

Samsam
 
Vraag me niet hoe, maar.... als dat bij mij gebeurt (ik kan dan allemaal rare tekens typen zoals: ÄÅæº enz...) en ik Ctrl+Alt+Del doe en weer op Annuleren klik is alles weer normaal...... misschien dat het bij jou ook lukt.... :eek:

Groetjes,
©i©i
 
Als je naar configuratiescherm->landinstellingen->tabblad taal-> details gaat krijg je ongeveer dit te zien. Zie de bijlage. Zo moeten de instellingen staan. Let wel, ik heb Windows xp pro, het kan er dus wat anders uitzien!

grtz
 
Hola, hier is die bijlage
confused.gif
 

Bijlagen

  • scrsh4.jpg
    scrsh4.jpg
    46,9 KB · Weergaven: 268
Oké, dan zou je eruit moeten komen met de tips van hendricus. Wat is je taalinstelling van je toetsenbord?
 
Mijn taal instelling is in het nederlands geloof ik als je zeg h oe ik zo,n plaatje kan versturen net als hendricus dan stuur ik hem als bijlagen
 
Als je dat venster oproept kun je toetsen: alt+printscreen. Dan ga je naar paint en klik je op bewerken-> plakken. Vervolgens op bestand-> opslaan als.. Niet vergeten om het bestandstype te veranderen van bitmap naar Jpeg,jpg...etc om de bestandsgrootte te verkleinen. Dan opslaan klikken en terug naar Helpmij. Onder plaats nieuw bericht zie je staan:bijlagen en bladeren. Ga naar: mijn afbeeldingewn en zoek je screenshot op( zo heet zo'n plaatje) Dubbelklik erop en je ziet 'm verschijnen in dat venstertje naast bijlagen. That's it.

grtz
 
Na dit laatste bericht sluit ik het topic aangezien het al een oud topic is en niet actueel meer is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan