webfreak redirector wordt irri

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPeetje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
2.540
lo all
ik zal mijn probleempje zo goed mogelijk uit proberen te leggen:
ik heb mij een tijdje geleden (2 jaar) bij een redirector aangemeld, namelijk voor bij "webfreak"
deze redirecte mijn site naar www.jp.x1.nl en ik vond dit heel handig
maar onlangs hebben ze problemen met spam gehad en is hun service tijdelijk opgehouden
dit is nu ongeveer 1 jaar geleden en nog steeds is het niet gerepareed.
nu wil ik andere redirector hebben, en dat heb ik een maand geleden bij 2 andere redirectors ook geprobeerd, maar die kwamen met een foutmelding dat het niet geredirect kon worden omdat dit al gebeurde
die "webfreak" (zo heet die redirector) laat ook alleen maar een bericht achter dat ze bezig zijn, en het probleem is nu dat ik mijn account wil verwijderen, ik heb al een e-mail naar hun gestuurd maar ze reageren niet
weet iemand hoe ik die redirector kan laten opr*tten ?
bvd
 
Geplaatst door JPeetje
lo all
ik zal mijn probleempje zo goed mogelijk uit proberen te leggen:
ik heb mij een tijdje geleden (2 jaar) bij een redirector aangemeld, namelijk voor bij "webfreak"
deze redirecte mijn site naar www.jp.x1.nl en ik vond dit heel handig
maar onlangs hebben ze problemen met spam gehad en is hun service tijdelijk opgehouden
dit is nu ongeveer 1 jaar geleden en nog steeds is het niet gerepareed.
nu wil ik andere redirector hebben, en dat heb ik een maand geleden bij 2 andere redirectors ook geprobeerd, maar die kwamen met een foutmelding dat het niet geredirect kon worden omdat dit al gebeurde
die "webfreak" (zo heet die redirector) laat ook alleen maar een bericht achter dat ze bezig zijn, en het probleem is nu dat ik mijn account wil verwijderen, ik heb al een e-mail naar hun gestuurd maar ze reageren niet
weet iemand hoe ik die redirector kan laten opr*tten ?
bvd

Het zou niet moeten uitmaken hoeveel sites er naar jou redirecten, het is niet zo dat 1 redirector jouw domein vastzet en dat anderen dat niet meer kunnen doen. Het is gewoon een verwijzing. Of heb jij iets moeten wijzigen in je site of instellingen?

Jacco
 
niet dat ik weet....
gewoon het standaard gedoe, webadres opgeven titel opgeven, maar niks speciaals of zo
 
Geplaatst door JPeetje
niet dat ik weet....
gewoon het standaard gedoe, webadres opgeven titel opgeven, maar niks speciaals of zo

Dan is het wel heel vreemd dat die andere diensten je niet kunnen helpen. Heb je de conversatiemails nog? Zo ja, zou je die dan hier even willen posten, misschien dat we je zo verder kunnen helpen.
 
nee, ik heb 1 meeltje naar webfreak gestuurd en daar heb ik ingezet:
"verbeteren of alle accounts verwijderen"
daar heb ik nadrukkelijk op doorgeboord
maar volgens mij doen ze echt niks meer hoor
 
Geplaatst door JPeetje
nee, ik heb 1 meeltje naar webfreak gestuurd en daar heb ik ingezet:
"verbeteren of alle accounts verwijderen"
daar heb ik nadrukkelijk op doorgeboord
maar volgens mij doen ze echt niks meer hoor

En heb je nog de mails van die andere providers?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan