twee animaties op één tekstvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guido111

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2001
Berichten
71
Hallo beste mensen,

Ik ben bezig met het Digitaal Rijbewijs Onderwijs. Dat lukt aardig, maar 1 opdrachtje krijg ik niet voor elkaar.

In een powerpointpresentatie moet eerst een tekstvak het beeld in komen zeilen. Dan moeten er na elkaar plaatjes van een PC tevoorschijn komen. Da's allemaal geen probleem met de optie "aangepaste animatie".

Het probleem is dat na het tevoorschijnkomen van de PC'tjes de eerder genoemde tekst weer moet verdwijnen. Dus dat tekstvak moet eerst met een animatie verschijnen en dan - en dat is belangrijk - NA de pc-animaties moet ie weer verdwijnen.

Je kunt wel met de optie "na animatie" de tekst laten verdwijnen, maar dan is de tekst voor het verschijnen van de PC'tjes al weg.

Iemand een idee?

Alvast van harte bedankt
 
ksnap de ballen niet van maar kun je niet de tijd langer maken zodat alles wat langer duurt kan ook in aangepaste animatie's
 
Ja dat kan wel, maar het probleem blijft dan. Mijn tekstvak krijgt eerst het effect/animatie "invoegen, vanaf links". Nadat de rest van de animaties zijn afgespeeld, moet dat tekstvak nog een effect krijgen, nl hij moet verdwijnen.
Hoe krijg ik dat voor elkaar
 
Laat als laatste gewoon weer een wit vak (zonder rand) verschijnen over je tekst heen.
 
Kijk, dat is nou een slimme, creatieve oplossing.
Bedankt.
Ik hoopte dat ik gewoon iets simpels over het hoofd zag, maar met je tip gaat het zeker lukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan