N.A.V.2003 verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Hallo.Ik wist neit waarik deze vraag moest stellen,maar omdat het een virus scanner is.heb ik hem hier geplaatst.Maarre.Ik wil rechts onderin in mijn taakbalk N.A.V.2003 weghalen maar ik wil dat ik nav wel behou.maar alleen dat hij rechts onderin er wel blijft en dat ik wel de updates krijg.En ik wil dat als ik mijn comp.Opnieuw opstart dat hij hij er dan weer wel staat,gewoon dat hij er rechtsonderin weg gaat.Bedankt voor de hulp alvast.
 
Nav Options>system>auto protect>daar het vinkje weghalen bij "show the auto-protect icon in the tray"
 
nee,daar neit van.

Ik wil wel dat de auto protect aan blijft staan.Maar omdat als ik er tevel in hebt staan rechtsonder dan wordt de pc langzaam.Ik wil dat hij aan blijft staan maar dat ik hem verberg.
 
Of er nu wel of geen ivoontje staan, als het geheel op de achtergrond draait, vreet het nogaltijd evenveel van je systeembronnen toch? Ook als je WinXP draait en je met verbergen achter dat pijltje bedoelt. Of heb ik je gewoon verkeerd begrepen?
 
me.

Ik draai windoos ME.Enne ik begrijp je niet goed inplaatst dat jij mij niet begrijpt.
 
Doe wat r.vink zegt, dit zet je protect niet uit, alleen het icoontje.

Als je je pc traag vindt, moet je kijken wat er wel uitkan. Wat heb je allemaal draaien?
 
game-master,

Wat r.vink je zei: zo moet je dus dat icoontje van Norton weghalen.

Maar dat zal je niet helpen om je pc sneller te maken, want autoprotect blijft gewoon actief, dus het maakt helemaal niets uit of je "show the auto-protect icon in the tray" uitvinkt of niet. Steker nog: het is beter om die aangevinkt te hebben, want dan kun je het zien of autoprotect werkt of niet. Het kan namelijk b.v. gebeuren dat Norton corrupt raakt (b.v. door een virus) en dan zie je dus niet dat Norton niet meer werkt. Dat is dus geen goed idee.

Wat ik je aaraad is dit:

Ga naar start-uitvoeren-msconfig-ok.

Zet hem op selectief en vink uit omgevingsvariablen laden en klik op toepassen.

Ga daarna naar opstarten en vink alles uit-behalve je virus scanner en je firewall-toepssen-ok en restart de pc.

Als het goed is, dan is je pc nu een stuk sneller.

Als je nu nog even je TEMP map leegt en een defragmentatie doet in de veilige modus, dan wordt je pc nog sneller.

Probleem opgelost.
 
web instal.

Ja,ik heb heel TEMP verwijdert natuurlijk alleen de bestanden die erin staan/stonden.Maar dan krijg ik deze fout melding,als ik hem uit mijn prullenbak wil verwijderen KAN WEB INSTAL NIET VERWIJDEREN TOEGANG GEWIJZIGD.Waar gooi ik dat bestand weg.
 
Re: web instal.

Geplaatst door game-master
Ja,ik heb heel TEMP verwijdert natuurlijk alleen de bestanden die erin staan/stonden.Maar dan krijg ik deze fout melding,als ik hem uit mijn prullenbak wil verwijderen KAN WEB INSTAL NIET VERWIJDEREN TOEGANG GEWIJZIGD.Waar gooi ik dat bestand weg.

Ik neem aan dat je niet de TEMP map hebt verwijderd. Je moet namelijk dus alles verwijderen wat in de TEMP map zit en niet de TEMP map zelf.

Als je alles hebt verwijderd wat in de TEMP map zit en je kunt het niet uit je prullenbak verwijderen, dan moet je in de veilige modus opstarten en dan je prullenbak legen. Dan zal het wel lukken.
 
Bedankt.

Bedankt Saldos.Ik zal hert zo dadelijk uitproberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan