adaware verwijderen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

duron

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2001
Berichten
244
Hallo daar,

Om Adaware 6.0 te installeren moet ik eerst de vorige versie verwijderen?
 
Heb ik niet gedaan, werkt allemaal gewoon door
versie 6 vond wel dingen die in de oude versie niet naar voren kwamen


groeten

Oossie
 
Het oude programma verwijderen is zoieso de normale procedure als je een nieuw programma installeerd, tenzij je nieuwe versie een upgrade is natuurlijk...
 
ik heb inmiddels de oude versie verwijderd, maar ik heb er geen problemen mee gehad, ondanks dat ik de oude versie had laten staan.

groeten Oossie
 
Ik heb het ook over de oude heen gedaan en hij heeft ondertussen al aardig wat spinnetjes weggehaald en 'verkeerde' sites :D
'k ben blij dat ze weer meedoen.
 
Ik denk dat ik hem toch maar verwijderd maar bij configrugatie > software verwijderen staat hij er helemal niet in klopt dat??
 
Klopt. Bij mij ook niet. Volgens mij overschrijf je gewoon alles wat al bestaat en de nieuwe dingen komen er bij.
(denk ik tenminste)
Dat verwijderen gaat misschien alleen op als je de oude in een andere map hebt geinstalleerd.
Er valt bij ons dus niets te verwijderen :)
 
Mochten er mensen zijn die problemen hebben na het installeren van Adaware 6 zonder hun oude versie verwijderd te hebben, dan kunnen ze in de map Lavasoft\Adaware 6 een bestandje unregaaw.exe vinden. Het dubbelklikken daarop haalt de oude installatie uit het register en de problemen zouden zo verholpen moeten zijn.

Groetjes,

Pieter
 
Hij loopt bij mij prima hoor. Eerlijk gezegd gooi ik haast nooit oude versies weg :eek:
Het bevalt me wel met dat spinnetje en doorzoeken van al je sites bij favorieten. Ik gebruik nu beiden (S&D) en AdAware.
S&D noteerde 5 spyware (hier elders geplaatst) 1 kon S&D niet verwijderen. Dat moest met de opstart omdat het in het geheugen zat.
Nou..... AA wist er wel raad mee voor die tijd. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan