emoticon in MSN-naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basta

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2002
Berichten
224
Hallo,

Ik heb een vraagje.
Ik heb gezien dat mensen in hun naam (display name) een emoticon verwerken. Deze iconen worden bij mij niet zichtbaar, alleen de leestekens zijn te zien (bijv. (i), wat eigenlijk een lampje moet zijn).

Weet iemand hoe ik dit in moet stellen?

Groeten,
 
Is dat ook in de gesprekken? Of alleen in je contactlijst...?
 
Dat kan ik niet controleren; er is niemand on-line...

In iedergeval niet in m'n contactlist.

Groeten,
 
Als je dat ook niet in gesprekken ziet kun je dat aanpassen bij extra --> opties --> dan klik je op het tabblad berichten en dan kun je aan/af vinken AFBEELDINGEN (EMOTICONS) IN EXPRES BERICHTEN WEERGEVEN!

Dus als er geen vinkje is ff aanvinken!
Als het vinkje aan staat dan zou ie moeten werken!
Ik weet niet zeker of je dit bedoelde maar hopelijk lukt het! :)
Succes :thumb:
 
Welke versie van MSN gebruik je?
Want ik heb geen problemen, ik werk trouwens met MSGplus.... Ik kan alle emoticons in mijn chatnaam aanpassen...

Groet
 
Het vinkje staat gewoon aan.

Ik gebruik Windows Messenger Versie 4.7.0105 onder WinXP Pro.

Groeten,
 
Je ziet de emoticons pas als iemand met je praat in een chatvenster... je ziet ze niet als je gewoon in je contactlijst staat en je ziet iedereen zijn nicknames dan zie je gewoon bijv. : ) maar dan aan elkaar...

indien het nog niet werkt doe dan ff een clean install! blijf wel op msn 4.7 zitten ga niet naar 5.0
 
Ik zou MSN 5 juist wél aanraden als je niet tooltjes gebruikt zoals flooders, nickpopuppers enzovoorts.
 
Ik zie de icoontjes inderdaad terugkomen tijdens de chat!

Samengevat:

- geen icoontjes in contactlist, maar gewoon leestekens.
- leestekens worden icoontjes tijdens chat (van jezelf en van degene waar je mee chat)

OK, bedankt voor jullie reactie! Ik zal erover nadenken of ik op 4.7 blijf of naar 5.0 ga.

Groeten,
 
Dan hoef je je gelukkig nergens druk om te maken want niemand heeft icoontjes in de contactlist omdat dat een treeview control is en geen plaatjes kan bevatten, leuke informatie voor de programmeurs misschien maar iig, je hoeft niet om te schakelen qua MSN versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan