Ervaring met host? (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mjah, mijn vorige provider Flexishosting (Huurt volgens mij ruimte van Flexweb) heeft zijn rekeningen niet betaald en dus is alles down.. domein gelockt etc.

Als Flexishosting niks betaald blijft m'n oude domeintje dus gelockt.. ik ga iig geen 45 euro betalen voor dat spul. Ach, heb nu een nieuwe.
 
mijndomein sucks

www.mijndomein.nl is heel goedkoop, redelijk goed, maar.....de support is 3x niets.

Zonder bericht aan de eigenaar zetten ze een site offline (je moet hetzelf ontdekken). Als je dat doet en contact zoekt met support, dan ben je 7 berichten (alarmmeldingen!) en 50 uur later nog steeds nergens: ze geven gewoon geen zinnige reactie anders dan ("uw bericht is doorgegeven aan 1e lijns support").

Als ik een email stuur naar de klachtenafdeling (=hoofd techniek), dan komt er even wat beweging, maar daarna weer doodse stilte. Het kan ze gewoon geen f. schelen!

Als je een beetje support belangrijk vindt (dat ze iets niet direct kunnen oplossen, OK; maar niets laten horen......!!!) dan moet je www.mijndomein.nl maar ver weg laten liggen!!!

Ik ga mijn 4 domeinen verhuizen, want ik ben die club spuugzat!
 
Ook ik heb dezelfde problemen met mijndomein.nl gehad. De fare use policy voor dataverkeer werkt idd niet handig. als je daar (=4 of 5 GB p/m) overheen komt wordt je site offline gehaald, en de tellers (bezoekers/traffic ed.) werken niet goed.

Nu maar overgestapt op lycos. werkt stukken beter, alleen niet alle helpdeskmedewerkers zijn vriendelijk, :confused: en je kan je bestaande domein (tijdelijk= nu al een jaar) niet overzetten.
 
ik zit nu zelf bij BlueDesign... niet echt tevreden over... server ligt vaak plat en zeer moeilijk aan de telefoon te krijgen, mailtjes reageren ze ook maar niet op... heb hem nu te pakken gekregen via zn prive telefoon.. vond ie niet zo heel grappig geloof ik...maar hij zou alles uitzoeken... iemand anders hier ervaring mee??

hiervoor heb ik overigens bij sohosted gezeten...dit had zn voor en nadelen...hun gebruiken helm als configpanel... ik vind persoonlijk plesk (bij bluedesing o.a.) makkelijker te gebruiken... ik vind hun statistieken pagina wel stukken duidelijker en uitgebreider.. maar ook bij hun (ik zat op server 15) was de server heel vaak down.. en dat terwijl hun 538 en tmf hosten...zou die server 15 dan zo brak zijn... ook bij hun vond ik de communicatie zeer traag of zelf helemaal niet verlopen...

ik vind het zelf behoorlijk moeilijk om uit zo veel hostings te kiezen...de ene vind ik vrij duur.. de andere heb weer minder opties...ik denk dat ik ut nog even uithou bij BlueDesign... maar als hun koment jaar nog zoveel down zijn ga ik toch over naar iets anders...
 
Dit topic stamt uit 02-2003 en is gesloten.
Omdat het onoverzichtelijk werd is er besloten een deel 2 te starten.

In dat deel kunt u de huidige ervaringen met hosting bedrijven weer posten.
* Klik * voor deel 2
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan