Nog een frontpagevraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobbies

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
10
Hallo.
Nou, frontpage dus weer lekker aan de praat. Maar nu de volgende vraag: Ik gebruik een thema. Maar op het voorbeeld ziet dat er leuk uit. Alleen, ik heb geen idee hoe ik al die mooie knoppen erin kan krijgen. Het paginavaandel is me gelukt uiteindelijk. Maar de opsommingstekens werken maar alleen op het eerste niveau: hoe krijg ik die van een volgend niveau erin? En hoe maak ik de navigatieknoppen van 'volgende, vorige'e.d.? In het voorbeeld zie ik ze wel. Weet iemand hoe ik dat kan doen?
Alvast weer bedankt alle meedenkers. Dit medium is voor mij echt een redder in de nood.
Hartelijke groet.

O ja, nog een ander vraagje: wat is een poll? die zou ik bij berichten hier kunnen plaatsen?
 
frontpage thema's

Hallo,
Ik heb toch nog niet echt iets gevonden waarmee duidelijk is hoe ik met de thema's in frontpage kan werken. Als je een thema invoegd ziet zo'n voorbeeld er leuk uit. Maar wat ik zie op mijn pagina is alleen de achtergrond. Het vaandel, de knoppen, de opsommingstekens... Ik weet nog niet hoe ik daar bij kan komen? Misschien zijn er nog andere handige sites? Of weet iemand wat handigs?
Bedankt alvast
 
frontpage

Hallo.
Ik kan met de tips van deze links een stuk verder. Hier vind ik handige uitleggen en ook heel veel. Peter, bedankt. Voor wat ik nu nodig heb is mijn vraag opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan